اصفهان – سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: سپاهان در نیمه نخست بهتر از تراکتورسازی بود و توانست در این نیمه به گل برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، جان توشاک شامگاه جمعه، پس از تساوی دو بر دوی تیمش مقابل سپاهان در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به شرایط این مسابقه اظهار داشت: باید در ابتدای صحبت‌های خود درباره سختی بازی صحبت کنم زیرا مسابقه امروز سپاهان و تراکتورسازی یک بازی بسیار دشوار برای تیم ما به شمار می‌رفت.

وی با اشاره به نیمه نخست این بازی و گلی که سپاهان در این نیمه به ثمر رساند، تصریح کرد: تیم اصفهانی در نیمه نخست بازی از ما بهتر بازی کرد و توانست با استفاده از بازیکنان خود فشار زیادی روی دروازه تیم ما وارد کند.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز ادامه داد: پس از آن، تیم اصفهانی با پرتاب اوت و ضربات ایستگاهی روی دروازه ما فشار آورد و نتیجه هم گرفت.

وی با بیان اینکه تراکتورسازی در نیمه دوم بهتر بازی کرد و فرصت‌های بسیاری به دست آورد، افزود: ما در نیمه دوم مسابقه توانستیم بر اساس فرصت‌های به دست آمده برای تیم، دو گل خوب به ثمر برسانیم و حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم که این اتفاق صورت نگرفت و به نظرم نتیجه تساوی بازی عادلانه بود.

توشاک در پاسخ به سئوالی درباره عملکرد سپاهان و اینکه آیا این تیم شایسته قهرمانی است، افزود: با توجه به اینکه من سایر تیم‌ها را نمی‌شناسم و تازه در ابتدای مسابقات قرار داریم، نمی‌توانم در این زمینه اظهار نظر کنم اما فرصت برای مشخص شدن تیم‌های مدعی زیاد است.

وی با اشاره به مصدومیت دروازه‌بان تیمش در دقایق پایانی مسابقه، گفت: در یکی از این صحنه‌ها دروازه‌بان تیم ما مصدوم شد اما به نظرم قشنگ نبود که بازیکنان سپاهان در این صحنه توپ را به بیرون نزدند.

سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به سئوالی درباره عملکرد سه بازیکن سابق تیم ذوب‌آهن که امروز در ترکیب تراکتورسازی به میدان رفتند، افزود: من از همه بازیکنان خود در بازی امروز راضی هستم. به هر حال ما ۶ بازیکن جدید جذب کرده‌ایم که هنوز شناخت کاملی نسبت به آنها ندارم اما بدون شک در ادامه شرایط تیم ما بهتر می‌شود.

وی پیرامون موقعیت‌های تیمش در این مسابقه گفت: به نظرم تیم ما در نیمه دوم بهتر از سپاهان بود و بر خلاف نیمه نخست بازی در نیمه دوم، عملکرد بهتری داشتیم و به نظرم جبران چندباره نتیجه در این مسابقه از سوی تیم تراکتورسازی، نکته مثبت بازی امروز به شمار می‌رفت.

توشاک با بیان اینکه دژاگه در ادامه بهتر می‌شود، اضافه کرد: به نظرم مسعود شجاعی و دژاگه هنوز به آمادگی لازم نرسیده‌اند و تا زمانی که این بازیکنان به وضعیت ایده‌آل نرسند، نمی‌توانیم درباره وضعیت کلی تیم اظهار نظر کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.