کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

پزشک تیم ملی فوتبال امید کشورمان درباره آخرین وضعیت سلامتی و تغذیه بازیکنان تیم با سایت رسمی فدراسیون فوتبال گفت و گو کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دکتر محمد حسین مقدم در این باره گفت: در اردوی تدارکاتی که در کشور چین داشتیم، یکی از بازیکنان از ناحیه  بینی دچار آسیب دیدگی شدند که اقدامات لازم تشخیصی درمانی مراقبتی همان موقع انجام شد و این بازیکن با امادگی کامل به مسابقات آسیایی رسید.

وی در ادامه بیان کرد: در بازی با عربستان هم دروازه بان تیم از ناحیه قفسه سینه دچار تروما شد که خوشبختانه طی ارزیابی های تشخیصی مشکل جدی ای برای وی رخ نداده بود و پس  از طی دوره  درمانی خود تحت نظر کادر پزشکی تیم، با آمادگی کامل در اختیار تیم قرار گرفتند.

پزشک تیم ملی امید اظهار داشت: خوشبختانه طی این بازی ها نیز مصدومیت جدی ای در بازیکنان نداشتیم و کلیه موارد رخ داده پس از پیگیری های درمانی و بازتوانی های انجام شده به سرعت رفع شدند و هم اکنون با زحمات کلیه اعضای کادر تیم شامل عریانی ، فیزیوتراپیست و معصومی و باطنی ، ماسورهای تیم، کلیه  بازیکنان در سلامت کامل پزشکی قرار داشته و در اختیار کادر فنی برای بازی برابر میانمار قرار دارند تا بر اساس صلاحدید سرمربی تیم در ترکیب تیم قرار بگیرند.

وی در پایان درباره وضعیت تغذیه تیم افزود: با پیگیری های کادر پزشکی و مدیر تیم، وضعیت تغذیه ای تیم روز به روز بهتر می شود و غذاهای مناسب تری جهت ریکاوری تغذیه ای تیم در محل اقامت تیم ملی امید سرو می شود و هم اکنون از نظر تغذیه ای تیم در وضعیت مناسبی قرار دارد. همچنین طبق روال گذشته  تیم نیز، مکمل های مناسب از ایران خریداری و همراه تیم هست تا در جهت ارتقا عملکرد و تسریع ریکاوری بازیکنان استفاده گردد. و از این جهت نیز تیم در شرایط مناسبی قرار دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.