کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

دروازه بان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت که این تیم برای گل نخوردن و کسب امتیاز به مصاف پرسپولیس آمده بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، میلاد فراهانی پس از تساوی بدون گل نفت مسجد سلیمان مقابل پرسپولیس، گفت: خدا را شکر بازی خوبی را پشت سر گذاشتیم، بازی خیلی سنگینی بود و ما هم در دیدار خارج از خانه قبلی خود نتیجه نگرفته بودیم. در این بازی آمده بودیم که گل نخوریم و حداقل با یک امتیاز به مسجد سلیمان بازگردیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا نفتی‌ها به جز وقت‌کشی تاکتیک دیگری نداشتند، گفت: تیم ما تحت فشار بود و طبیعی بود که بازیکنان ما در برخی اوقات نفس بگیرند. ما وقت کشی آنچنانی شاهد نبودیم و بازیکنان ما مانند برخی از تیم‌های دیگر خودشان را زمین نمی‌انداختند.

دروازه بان نفت مسجد سلیمان در پاسخ به این پرسش که آیا سرنوشت نفت تهران در انتظار آنها خواهد بود یا خیر، تصریح کرد: تاجایی که ما در جریان هستیم شرکت نفت هیچ کمکی به باشگاه نکرده و هزینه‌های تیم از طرف اسپانسر یا جاهای دیگر تأمین می‌شود. امیدوارم مسئولان شرکت نفت به تیم ما کمک کنند.

فراهانی در مورد اینکه گفته می‌شد قرار است تجمعی با حضور طلبکاران باشگاه نفت تهران برگزار شود، خاطرنشان کرد: من در جریان این موضوع نیستم. اما شنیده بودم که قرار است چنین اتفاقی رخ دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.