سرمربی تیم فوتبال پیوند اعضا درباره فراخوان برای حضور بازیکنان توضیحاتی ارائه کرد.

علی چینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره فعالیتش به عنوان سرمربی تیم فوتبال پیوند اعضا اظهار داشت: بازیکنان زیادی داریم که به خاطر پیوند اعضای خود، گوشه‌گیر شده و فکر می‌کنند دنیا برای‌شان به آخر رسیده است. ما به این بازیکنان نیاز داریم تا زیر پرچم ایران بتوانند خدمت کنند تا هم به لحاظ روحی - روانی شرایط مطلوبی پیدا کرده و هم به دنیای فوتبال بازگردند.

وی افزود: در حال حاضر امثال وحید مظاهری و سیامک فراهانی را داریم که پیوند اعضا کرده و با آنها برای حضور در این تیم صحبت کرده‌ایم. از همین جا اعلام می‌کنم کسانی که پیوند کلیه، کبد، قلب، کلیه، مغز استخوان و ... انجام داده‌اند، می‌توانند با داشتن پرونده خود به فدراسیون پیوند و اعضا مراجعه کرده تا از آنها برای حضور در تیم فوتبال دعوت کنیم. ما اواسط شهریور ماه اردوی سه روز‌ه‌ای خواهیم داشت و قصد داریم بهترین‌ها را دور هم جمع کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پیوند و اعضا خاطرنشان کرد: محمد نوازی، سیدصالح مصطفوی، احسان وجهی‌دی و اکبر توسلی کمک‌های من هستند و شاید یک نفر دیگر را هم اضافه کنیم. قرار است سال آینده تیم فوتبال برای اولین بار به مسابقات جهانی نیوکاسل انگلیس برود، بنابراین از همه کسانی که چنین شرایطی دارند، می‌خواهیم به فدراسیون یا سایت آن مراجعه کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.