بازیکن جوان دعوت شده به اردوی تیم (ب) فوتبال ساحلی تاکید کرد : انجام تمرین در کنار بازیکنان شناخته شده تیم ملی ، کمک زیادی به کسب تجربه جوان ها کرده است.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، مهدی شیرمحمدی درخصوص اردوی تیم (ب) فوتبال ساحلی که شب گذشته (سه شنبه) به پایان رسید ، گفت : اردوی خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم که از سطح بسیار بالایی برخوردار بود. تمریناتی که در اردوها پشت سر می گذاریم بسیار خوب است و باعث شده تا هر هفته سطح کیفی ما جوان ترها افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد : حضور در اردوهای تیم (ب) نه تنها موجب ارتقای سطح بازیکنان شده ، بلکه حضور بازیکنان تیم ملی در این اردوها تاثیر زیادی روی کسب تجربه بازیکنان جوان داشته است. نیاز ما به کسب تجربه مسئله مهمی است که انجام تمرینات در کنار بازیکنان تیم ملی این بخش را تاحدود زیادی پوشش داده است.

وی همچنین درباره فشار بازیهای لیگ و اردوهای تیم (ب) تاکید کرد : اینکه به دلیل حضور در هفته های حساس لیگ کمی خسته باشیم ، طبیعی است اما خوشبختانه اردوهای تیم (ب) در حال حاضر فقط مباحث تکنیکی و تاکتیکی را شامل می شود و هیچگونه تمرین بدنسازی نداریم. به خاطر همین فشاری به بازیکنان وارد نمی شود بلکه به رشد ما جوانترها کمک زیادی کرده است.

بازیکن تیم مقاومت گلساپوش در پایان درخصوص شرایط خود گفت: هم خودم و هم تیمم در فصل جاری از آمادگی خیلی خوبی برخورداریم. روز جمعه بازی مهمی برابر پارس جنوبی داریم که امیدوارم نمایش خوبی داشته باشیم و به نوعی با کسب نتیجه ، شانس کسب قهرمانی خودمان را افزایش بدهیم. از اینکه بطور مستمر به اردوهای تیم (ب) دعوت می شوم بسیار خوشحالم و تمام تلاشم را بکار می گیریم تا خودم را به کادرفنی اثبات کنم

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.