نشست نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال و داوران اعزامی به مسابقات آسیایی جاکارتا با معاونت توسعه امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال،نشستی با حضور دکتر فریبا محمدیان،معاونت توسعه امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان،دکتر لیلا صوفی زاده،نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال و داوران اعزامی به مسابقات آسیایی جاکارتا در بخش فوتبال شامل خانم ها مهسا قربانی (داور)،بهاره سیفی نهاوندی (کمک داور)، معصومه شکوری اولین ناظر داوری بانوان دعوت شده به این رقابت ها و مهناز ذکایی داور الیت شده  سال ۹۷ امروز برگزار شد. 

در این نشست،دکتر محمدیان از حضور این داوران در این مسابقات ابراز خوشحالی کرد و درباره نقش بارز آنها در این عرصه به عنوان نمایندگانی شایسته از جامعه  ورزش نکاتی را یادآور شد.

همچنین حمایت همه جانبه برای رشد و توسعه مقوله قضاوت بانوان در سطوح ملی و بین المللی، تلاش برای دیده شدن زحمات و افتخارآفرینی آنان و تقدیر از این قشر به عنوان سیاست های توسعه ای حوزه بانوان از مهم‌ترین مواردی بود که در این نشست مطرح شد. 

در ادامه،دکتر صوفی زاده،نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال بر ضرورت فراهم آوردن توازن و تعادل در حمایت باتوجه به شرایط خاصی که بانوان برای پیشرفت در این حرفه  طی می کنند تا بتوانند در مجامع بین المللی جزو برترین ها باشند تاکید کرد و با ذکر این نکته که فدراسیون فوتبال بر ارتقاء و رشد علمی و تجربی بانوان ورزشکار اهتمام داشته ابراز امیدواری کرد که این روند تداوم یابد.

گفتنی است؛در پایان این نشست،نمایندگان قضاوت در بازی های آسیایی ضمن بیان مشکلات و دستاوردهای حضور خود در عرصه های مختلف بین المللی از حمایت فدراسیون فوتبال، کمیته داوران و کمیته بانوان در حوزه فوتبال و بویژه همراهی معاونت توسعه امور ورزش بانوان در مسیر اعتلای ورزش کشور تقدیر و تشکر کردند. 

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.