کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

تیم‌های نفت الوسط عراق و واموس اندونزی که به ترتیب دارای بازیکنان و کادر فنی ایرانی هستند، به مرحله یک چهارم پایانی فوتسال قهرمانى آسیا راه یافتند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دور سوم از مرحله گروهی مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا، امروز (یکشنبه) با برگزاری چهار دیدار آغاز شد که طی آن تکلیف صعود تیم‌های گروه‌های A و B رقابت‌ها مشخص شد. نتایج این بازی‌ها به شرح زیر است:

گروه A

* ناگویا اوشنز ژاپن ۴ - واموس اندونزی صفر

* دالیان یوان دایناستی چین ۳ - دانشگاه ویکتوریای میانمار ۲

گروه B

* تای‌سون‌نام ویتنام ۴ - الظفره امارات ۳

* نفت الوسط عراق ۶ - جئونجو مگ کره جنوبی یک

با این نتایج، تیم ناگویا با ۹ امتیاز صعود خود را به عنوان صدرنشین گروه A بازی‌ها قطعی کرد. شاگردان رضا فلاح‌زاده در تیم واموس هم با چهار امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به دالیان، به عنوان تیم دوم گروه A به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات رسیدند.

در گروه B نیز تیم نفت الوسط با حضور فرهاد توکلی و قدرت بهادری، با هفت امتیاز به جمع هشت تیم برتر بازی‌ها راه یافت و در مرحله بعد به مصاف واموس می‌رود. تای‌سون‌نام هم با شش امتیاز به عنوان تیم دوم به یک چهارم نهایی رسید و در این مرحله مقابل ناگویا اوشنز صف‌آرایی می‌کند.

فردا مرحله گروهی مسابقات به پایان می‌رسد و تیم‌های صعودکننده گروه‌های C و D، حریفان خود را می‌شناسند. در حساس‌ترین دیدار فردا، مس سونگون ایران و بانک بیروت لبنان برای رونمایی از صدرنشین گروه D بازی‌ها از ساعت ۱۱:۳۰ به مصاف هم می‌روند. برنامه دیدارهای فردا به شرح زیر است:

گروه C

* بلوویو چونبوری تایلند - السیلیای قطر

* اف سی ارم قرقیزستان - ویک وایپرز استرالیا

گروه D

* مس سونگون ایران - بانک بیروت لبنان

* AGMK ازبکستان - سیپر تاجیکستان

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.