سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید هدایت این تیم بعد از جدایی برترین گلزن تاریخش را چالشی مهیج توصیف کرد که از عهده آن برخواهد آمد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خولن لوپتگی که تا پیش از انتقال کریستیانو رونالدو امیدوار بود بتواند دارنده ۵ توپ طلا را تمرین دهد، حالا خودش را برای چالش هدایت رئال بدون رونالدو آماده می‌کند.

لوپتگی فصل آینده قهرمان اروپا را باید بدون بازیکنی هدایت کند که در ۴ قهرمان کهکشانی‌ها طی ۵ سال گذشته نقش پررنگی داشت و بهترین گلزن تاریخ این باشگاه است.

سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا به خبرنگاران گفت: احیای رئال مادرید بدون کریستیانو رونالدو چالش مهیجی است. ما باید تیم‌مان را جنگنده بسازیم که برای شانس بردن همه جام‌ها را داشته باشد. شک ندارم که با بازیکنان فعلی‌مان هم می‌توانیم از پس از ین کار بر‌آییم.

لوپتگی در ادامه با تجلیل از میراثی که رونالدو برای کهکشانی‌ها برجا گذاشت، ادامه داد: زمانی که من پیشنهاد رئال مادرید را پذیرفتم، رونالدو هنوز بازیکن ما بود اما مدت کوتاهی بعد از آمدن من او برای رفتن ابراز تمایل کرد. کریستیانو یکی از مهمترین بازیکنان تاریخ باشگاه ماست. او برای ترک رئال مادرید ابراز تمایل کرد و رئال هم پیشنهادش را پذیرفت چون میراث خارق‌العاده‌ای که او بر جا گذاشت را درک کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.