کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

ترکیب اصلی سه‌شیر و شیاطین سرخ برای بازی رده‌بندی جام بیست‌و‌یکم مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدار رده‌بندی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، امروز (شنبه) از ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه سن‌پترزبورگ میان تیم‌های ملی انگلیس و بلژیک برگزار می‌شود تا چهره تیم سوم جام بیست‌و‌یکم مشخص شود.

بر این اساس برای تیم ملی بلژیک، کورتوا، آلدرویرلد، کمپانی، فرتونگن، مونیه، ویتسل، دی‌بروینه، تیلمان، شادلی، روملو لوکاکو و ادن ازار در ترکیب اصلی قرار گرفته‌اند.

برای انگلیس هم پیکفورد، استونز، مک‌گوایر، دنی رز، تریپیه، فیل جونز، فابیان دلف، اریک دایر، لوفتوس چیک، هری کین و رحیم استرلینگ ۱۱ نفر ترکیب اصلی هستند.

تیم‌های ملی انگلیس و بلژیک پیش از این در مرحله گروهی رقابت‌ها (در گروه G) نیز با هم مصاف داشتند که آن بازی با پیروزی یک بر صفر شیاطین سرخ پایان یافت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.