دیدار دوستانه تیم های ملی فوتبال بانوان جوانان و بزرگسالان صبح امروز در مرکز ملی فوتبال با برتری تیم ملی بزرگسالان به پایان رسید.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار دوستانه تیم های ملی فوتبال بانوان جوانان و بزرگسالان از ساعت ۹:۳۰ در زمین شماره یک مرکز ملی فوتبال برگزار شد که در نهایت نتیجه این دیدار۷ بر صفر به سود تیم ملی فوتبال بزرگسالان بانوان به پایان رسید.

گل های این دیدار را سارا قمی در دقیقه ۳، شقایق روز بهان در دقیقه ۵ و ۱۵، فاطمه شجاعی در دقیقه ۳۴، هاجر دباغی در دقیقه ۴۷، شبنم بهشت در دقیقه ۵۰، سمانه چهکندی در دقیقه ۶۸ برای تیم ملی فوتبال بزرگسالان به ثمر رساندند.

گفتنی است، محمدرضا ساکت، دبیر کل فدراسیون فوتبال به همراه دکتر لیلا صوفی زاده، دکتر ابراهیم شکوری، مرتضی محصص، حیدر شریفی، سعید قاسمی و خام عبادی، کارشناس ارشد نظارت معاونت توسعه امور بانوان وزارت ورزش و جوانان حضور داشته و این دیدار را از نزدیک نظاره کردند.

همچنین بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتبال زیر ۱۴ سال نیز این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.

گفتنی است؛ تیم های ملی فوتبال بزرگسالان  خود را برای مرحله مقدماتی رقابتخای المپیک ۲۰۲۰  و جوانان بانوان خود را برای حضور در رقابتهای قهرمانی فوتبال آسیا آماده می کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.