کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرپرست باشگاه تراکتورسازی تبریز اعلام کرد، بحث جذب بازیکنان خارجی به جان توشاک واگذار شده است.

عباس الیاسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال تراکتورسازی در ترکیه اظهار داشت: اردوی تیم به خوبی در ترکیه جریان داشته و بازی‌ها تدارکاتی هم در حال برگزاری است. ان‌شاءالله تیم تا روز سه‌شنبه هفته پیش رو در آنکارا حضور خواهد داشت و بعد به ایران بازخواهد گشت.

وی در مورد بحث جذب بازیکنان خارجی برای تیم فوتبال تراکتورسازی تصریح کرد: این بحث هم به خود توشاک واگذار شده است. چند بازیکن مدنظر هستند، اما در نهایت خود توشاک در این مورد تصمیم می‌گیرد.

سرپرست باشگاه تراکتورسازی در خصوص اینکه گفته می‌شود این باشگاه با مسعود شجاعی مذاکره کرده است، گفت: خیر، اصلاً ما با این بازیکن مذاکره‌ای نداشته‌ایم و قرار هم نبوده است شجاعی به تیم ما بیاید!

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.