کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

دروازه‌بان تیم ملی مهمان برنامه بیست‌هجده بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملیفوتبال ایران که عملکرد درخشانی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه داشت مهمان عادل فردوسیپور در برنامه بیست هجده بود.

بیرانوند در ابتدا گفت:« دوست داشتیم هدیه خوبی به مردم ایران بدهیماما متاسفانه موفق نشدیم و امیدوارم در جام ملت های آسیا جبران کنیم. من انتظارفیکس بودن را داشتم چون در بازی های مقدماتی دروازه بان اول بودم ولی آنقدر کهرسانه ها فشار می آوردند و می گفتند که ایران قرار است درون دروازه سورپرایز داشتهباشد. آنقدر می گفتند که من ترسیده بودم نکند واقعا این ها چیزی می دانند که مننمی دانم.»

بیرانوند در مورد شرایط خودش قبل از آغاز بازی ها گفت:« وقتی درترکیه بودیم باورم نمی شد که من این جا هستم. گذشته خودم را نگاه می کردم و واقعاباور نمی کردم که الان در این شرایط هستم. وقتی به روسیه رفتیم هم تا مدتی گیجبودم و اصلا نمی دانستم در اطرافم چه می گذرد. »

دروازه بان ایران در مورد اتفاقاتی که در سه بازی جام جهانیافتاد گفت:« در بازی با مراکش وقتی آن شیرجه را رفتم، واقعا احساس کردم یک نیروییمن را هل می دهد و فکر می کنم آن دعای خیر مردم ایران بود.

در مورد پنالتی کریستیانو رونالدو باید بگویم که وقتی رونالدو آن گلزیبا را به بوفون زد، مردم من را کلی اذیت کردند و می گفتند تو چطور می خواهی درمقابل این بایستی؟ تصویر رونالدو را هم روی آن شخص داعشی در فیلم به وقت شامگذاشته بودند و نوشته بودند: چطوری بیرانوند؟

همه این کارها انگیزه من را بیشتر کرد و باعث شد بیشتر تمرین کنم. منهم در پاسخ به آن شوخی ها آن کری را خواندم و گفتم چطوری کریس؟ خواستم با آن کارروحیه خودم را بازیابی کنم.

موقع ضربه پنالتی هم وقتی داور برای ویدیوچک رفته بود حدودا ۳ دقیقهبا خدای خودم خلوت کردم و خواستم که جواب زحماتم را بدهد. اگر آن پنالتی گل می شدبا توجه به آن کری ای که خوانده بودم شرایطم سخت تر می شد ولی خدا کمک کرد وتوانستم پنالتی را بگیرم.

برایم مهم نبود که رونالدو چگونه پشت توپ ایستاده. من تصمیمم راگرفته بودم که به آن سمت بپرم. توپ به صورت و دماغم هم برخورد کرد و در نهایت گلنشد.

در مورد برخوردم با دیگو کاستا هم باید بگویم که او واقعا پای مرالگد کرد و من اصلا فیلم بازی نکردم.»

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )