کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم ملی اروگوئه تیمش را آماده جنگ بزرگ با فرانسه کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اسکار تابارس اعتقاد دارد اگر تیمش، اروگوئه خواهان پیروزی بر فرانسه در اولین بازی مرحله یک‌چهارم‌نهایی جام‌جهانی ۲۰۱۸ است، باید مقابل حملات حریف مقاومت کند و در فرصت مناسب ضربه نهایی را بزند.

او در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: شایعات در خصوص کاوانی صحت ندارد. از شما می خواهم ۲۴ ساعت دیگر صبر کنید. پس از مصدومیت، ادینسون بلافاصله ریکاوری اش را با شور و اشتیاق فراوان و جدیت بسیار آغاز کرده است. ۲۴ ساعت دیگر به شروع بازی باقی مانده و شما در آن زمان خواهید فهمید چه کسی در زمین حضور دارد و چه کسی روی نیمکت می نشیند.

تابارس در ادامه درباره شرایط بازی با فرانسه افزود: اگر به آن‌ها فضا دهیم، کارمان سخت خواهد شد. این یک بازی رفت و برگشت یا یک بازی با رقیب سنتی نیست. فرانسوی‌ها دارای پیوندهای فرهنگی زیادی با اروگوئه هستند و برای ما احترام زیادی قائل هستند. ما در زمین رقیب هستیم اما دشمن نیستیم. آنها هرگز به ما نه نگفتند؛ حتی وقتی به دنبال بازی دوستانه بودیم.

سرمربی تیم ملی اروگوئه در پایان افزود: هرگز نمی‌توان گفت کدام تیم به مرحله بالاتر صعود می‌کند. هدف ما پیروزی است و متوقف نخواهیم شد.می‌توانیم قهرمان شویم و این یک واقعیت است.همه ما فوتبال را می شناسیم. برای مثال دیدیه دشان را در نظر بگیرید. او بازیکن میلان و یوونتوس بوده و فردی بسیار باهوش است. فرانسه بازیکنان بسیار خوب و با استعدادی دارد اما شکست دادن آنها غیر ممکن نیست. در خط دفاعی قدرتمند هستیم و باید از این مسئله بیشترین بهره را ببریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.