کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سخنگوی هیئت مدیره نفت مسجدسلیمان گفت که سرمربی این تیم قهر نکرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امروز (پنجشنبه) قرار بود اردوی تدارکاتی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در شهرکرد آغاز شود که گفته شد این اردو به دلیل مشکلات مالی و قهر عبدالله ویسی، لغو شده است.

ابوذر شجاعی سخنگوی هیئت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان در این باره به تسنیم گفت: تدارکات تیم مشغول فراهم کردن امکانات مورد نیاز برای برپایی اردو هستند و اتوبوس اعضای تیم برای سفر به شهرکرد را آماده کرده‌اند. بازیکنان و کادر فنی نفت امروز یا فردا به شهرکرد می‌روند.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود سرمربی نفتی‌ها از شرایط این تیم گلایه داشته و از اعضای این باشگاه قهر کرده است، عنوان کرد: چنین موضوعی صحت ندارد. ویسی مشغول رتق و فتق امور است و با بازیکنان مورد نظرش مذاکره می‌کند. اگر هم او از شرایط تیم ناراحت باشد، هنوز چیزی به ما نگفته و ما مشغول فراهم کردن زمینه‌های لازم برای برپایی اردوی تیم هستیم.

سخنگوی هیئت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان در مورد غیبت ویسی در تمرینات این تیم در روزهای گذشته گفت: او در شهرکرد و تهران حضور داشت و مشغول بازدید امکانات اردوی تیم بود. به همین خاطر تمرینات را با دستیاران ویسی آغاز کردیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.