عضو کمیته سازماندهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به روایت ماجرای تیمی پرداخت که توانست با رویکرد مسئولانه خود قلوب مردم این کشور را فتح کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال ژاپن پس از پایان هر بازی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه رختکن خود را به صورت کامل تمیز می‌کرد. ژاپنی‌ها پس از آخرین بازی خود در این رقابت‌ها برابر بلژیک یادداشتی را در رختکن قرار دادند که در آن نوشته شده بود: متشکریم.

آنتون لیسین، عضو کمیته سازماندهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با اعلام مطلب فوق به خبرگزاری ریانووستی روسیه گفت: در واقع اعضای تیم ملی فوتبال ژاپن پس از پایان هر بازی زمان خود را صرف تمیزکردن رختکن می‌کردند. آنها پس از رسیدن رختکن به شرایط ایده‌آل از نظر تمیزی این محیط را ترک می‌کردند. تیم ملی فوتبال ژاپن پس از پایان بازی مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ برابر بلژیک که ۳ بر ۲ شکست خورده بودند رختکن ورزشگاه المپیک روستوف را تمیز کردند و کاغذ یادداشتی به زبان روسی با عنوان متشکرم به جای گذاشتند. با استفاده از این فرصت می‌خواهم قدردانی ویژه کمیته سازماندهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را به اعضای تیم ملی فوتبال ژاپن و هوادارانش ابلاغ کنم.

وی افزود: اطمینان داریم که تیم ملی فوتبال ژاپن قلوب مردم روسیه را با رویکرد مسئولانه خود در جام جهانی ۲۰۱۸ فتح کرد.

خبر دیگر از روسیه و جام جهانی ۲۰۱۸ عزم ۱۰ هزار کروات برای سفر به سوچی جهت حمایت از تیم ملی کشورشان در نبرد حساس برابر روسیه است.

طبق اعلام شعبه آژانس گردشگری کرواسی در روسیه بیش از ۱۰ هزار هوادار تیم ملی فوتبال کرواسی از سراسر جهان قصد سفر به شهر سوچی را دارند.

در بیانیه این آژانس آمده است: هواداران تیم ملی فوتبال کرواسی در یک روز به شهر سوچی و فقط برای بازی با روسیه سفر می‌کنند. حمایت‌های آنها دیوانه‌کننده خواهد بود و امیدوار به پیروزی هستیم.

بازی تیم‌های ملی فوتبال روسیه و کرواسی ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه شنبه هفته آینده در ورزشگاه فیشت شهر سوچی برگزار می‌شود و تیم برنده به جمع چهار تیم برتر جام جهانی ۲۰۱۸ راه خواهد یافت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.