کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

بهترین بازیکن تیم ملی سوئد در شب مصاف این تیم مقابل سوئیس، از پیروزی زردپوشان اسکاندیناوی احساساتی شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی سوئد امشب (سه‌شنبه) در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه سوئیس را با نتیجه یک بر صفر شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد و در پایان این بازی امیل فورسبرگ، زننده تنها گل بازی به عنوان بهترین بازیکن میدان معرفی شد.

فورسبرگ پس از دریافت جایزه‌اش گفت: برای من اینکه ما یک بار دیگر به شیوه‌ای خارق‌العاده موفق به کسب پیروزی شدیم، واقعاً ارزش زیادی دارد. ما به هیچ وجه به سوئیس موقعیت‌‌های فراوانی ندادیم. دیدن دستاوردهایی که ما داریم کنار هم کسب می‌کنیم، اشک را به چشمانم می‌آورد و سرتاپای وجودم را احساس غرور فرا می‌گیرد.

بال تیم لایپزیگ آلمان افزود: اگر همه کارهای‌‌مان را درست انجام دهیم، می‌دانیم که چه در فاز حمله چه در فاز هجومی، تیمی بسیار خوب هستیم. ما الان در مرحله یک چهارم نهایی هستیم و همین موضوع گواه آن است که تیم ما دارد دست به کار بزرگی می‌زند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.