بازیکن پیشین رئال مادرید و بهترین گلزن جام جهانی ۱۹۹۸ ابراز امیدواری کرد تیم‌های ملی فوتبال روسیه و کرواسی در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ حریف هم شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت روزنامه اسپورت اکسپرس روسیه، داور شوکر برای تیم ملی فوتبال روسیه در آستانه بازی مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ برابر اسپانیا آرزوی موفقیت کرد و معتقد است همیشه تیم‌های مدعی شانس پیروزی نخواهند داشت.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کرواسی و باشگاه رئال مادرید در این رابطه گفت: روی کاغذ تیم ملی فوتبال اسپانیا شانس نخست پیروزی است اما همیشه در زمین بازی این‌گونه نیست. به همین خاطر معتقد هستم که تیم ملی فوتبال روسیه شانس صعود به مرحله بعدی جام جهانی ۲۰۱۸ را با توجه به برخورداری از حمایت هوادارانش دارد. حتی در بازی‌های تیم ملی فوتبال کرواسی صدای روسیه - روسیه را می‌شنیدیم!

داور شوکر ادامه داد: روسیه از بازیکنان قدرتمندی در ترکیب خود بهره‌مند است و برای این تیم در بازی مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ آرزوی بهترین‌ها را دارم. دوست دارم که تیم‌های ملی فوتبال روسیه و کرواسی در مرحله یک‌چهارم نهایی در شهر سوچی حریف هم شوند.

بازی تیم‌های ملی فوتبال روسیه و اسپانیا یکشنبه هفته آینده در ورزشگاه لوژنیکی مسکو برگزار خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.