کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال آرژانتین معتقد است این تیم با وجود شرایط دشوار در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به عنوان قهرمانی دست خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری ریانووستی روسیه، هرنان کرسپو درباره رویارویی تیم ملی فوتبال آرژانتین برابر فرانسه از مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گفت: مشکلات بسیار سختی اطراف تیم ملی فوتبال آرژانتین قرار داشت اما خوشحالم که حل شدند. درباره بازی با فرانسه هم باید بگویم که آنها در کار گروهی بسیار خوب عمل می‌کنند.

بازیکن پیشین تیم ملی آرژانتین و چلسی ادامه داد: تیم ملی آرژانتین تازه برخاسته و فرانسه باید نگران این بازی باشد. می‌خواهم که آرژانتین در مصاف مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برابر فرانسه همانند بازی برابر با نیجریه باشد. این بازی به ما امید برای کسب موفقیت تا لحظه پایانی می‌دهد.

کرسپو گفت: بازیکنان تیم ملی فوتبال آرژانتین در پایان بازی با نیجریه اشک شوق ریختند که این به خاطر فشارهایی بود که روی آنها قرار داشت. امیدوار هستم با توجه به صعود از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه هیچ بار روانی وجود نداشته باشد و هیچ چیز مانع پیشروی آرژانتین نشود. فکر می‌کنم الان زمان اندیشیدن فوتبال آرژانتین به آینده نیست و باید این کار پس از جام جهانی عملی شود.

وی درباره تکیه تیم ملی فوتبال آرژانتین روی لیونل مسی گفت: وقتی شما چنین بازیکنی در تیم داشته باشید چه بخواهید یا نخواهید روی او تکیه می‌کنید.

کرسپو در خاتمه با اشاره به مشکلات سامپائولی برای آماده‌سازی تیم ملی فوتبال آرژانتین و شرایط سخت مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گفت: ایمان دارم که آرژانتین قهرمان این رقابت‌ها می‌شود.

بازی آرژانتین و فرانسه از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه شنبه هفته آینده در ورزشگاه شهر کازان برگزار خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.