کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم ملی بلژیک از نحوه بازی تیمش ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روبرتو مارتینس از روندی که به برتری ۵ بر ۲ شاگردانش در تیم ملی بلژیک مقابل تونس در بازی‌ دور دوم گروه G جام‌جهانی ۲۰۱۸ منجر شد، ابراز رضایت کرد. او گفت: لوکاکو سعی می‌کند بیشتر از این گل بزند اما نه به هرقیمتی. او جلوی دروازه، هنگام حملات حساس و آنجا که باید ضربه آخر را بزند، همان گلزن همیشگی و متبحر است، هر چند روند بازی مطابق دلخواه ما پیش رفت اما هنوز باید بهتر شویم و نقاط ضعف خودمان را پوشش دهیم.

مارتینس در ادامه افزود: تونس از شروع بازی به دنبال برد بود و به همین دلیل با فشار بالایی پرس کرد. خوشبختانه از فرصت‌های‌مان نهایت بهره را بردیم و نتیجه دلخواه‌مان را گرفتیم؛ هر چند هنوز اتفاقی رخ نداده و صعود نکرده‌ایم. همچنان در حال رشد و بهتر شدن هستیم. پس از برتری ۲ بر صفر باید کنترل بهتری روی توپ می‌داشتیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.