کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم ملی سوئد بازی با آلمان را جدال کلیدی و امتحانی بزرگ برای شاگردانش می‌داند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یان اندرسون از آزمون بزرگ شاگردانش در تیم ملی سوئد در جدال دور دوم گروه F جام‌‌جهانی ۲۰۱۸ مقابل آلمان سخن گفت. او با این اظهارات کنفرانس خبری‌اش را شروع کرد: در زندگی لحظاتی وجود دارد که به خاطر فرا رسیدنش، گاهی کل عمرتان را صرف می‌کنید و در واقع برای رسیدن آن لحظه، سراسر زندگی‌تان را هدیه می‌دهید! بازی با آلمان برای ما، چنین تعبیری دارد. یک بازی کلیدی و امتحان سخت و دشوار فراروی تیم من است. صرف‌نظر از بازی اول، آلمان همان آلمان همیشگی است و قهرمان جهان نام دارد.

وی در ادامه افزود: برای این بازی هیجان‌زده هستیم و امیدوارم نتیجه موردنظرمان را به دست بیاوریم.خوشبختانه فرصت داریم با پیروزی مقابل آلمان صعودمان را قطعی کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.