کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

بهترین بازیکن مصاف سه‌شیر مقابل تونس از پیروزی تیمش و روز خاطره‌‌انگیزی که برای او در اولین تجربه حضورش در جام جهانی ساخته شد، ابراز خرسندی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در پیروزی ۲ بر یک شب گذشته (دوشنبه) تیم ملی انگلیس مقابل تونس در دومین بازی از گروه G جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، هری‌ کین با دو گلی که برای سه‌شیر زد بیشترین سهم را در پیروزی تیمش داشت و در پایان هم مزد آن را با دریافت جایزه بهترین بازیکن میدان گرفت.

مهاجم تیم فوتبال تاتنهام پس از دریافت این جایزه گفت: همیشه گوشه‌ای از ذهنم فکر می‌کردم که این بازی یکی از آن بازی‌های به یادماندنی خواهد شد، اما این پیروزی شخصیت تیم‌ ما را نشان داد و مزد سختکوشی‌‌مان را در آخرین دقیقه بازی گرفتیم. خوشحالم در نهایت به چیزی که می‌خواستیم رسیدیم.

کین که اولین بازی‌اش در جام جهانی را به‌عنوان کاپیتان انجام می‌داد، افزود: در نیمه اول ما با احساسی خوب و خوش‌بینی به میدان رفتیم. در همان نیمه ما می‌توانستیم دو یا سه گل بزنیم و خیلی زود کار را یکسره کنیم، اما در جام جهانی مقابل هر تیمی همیشه باید بجنگی و به جنگیدن ادامه دهی و با این وضعیت کنار بیایی. من واقعاً از شیوه بازی‌‌مان راضی‌ام.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.