دروازه‌بان تیم فوتبال نفت تهران در هفدهمین دوره لیگ برتر گفت: فصل قبل خیلی عذاب کشیدم و حالا باید یک قرارداد محکم ببندم تا از لحاظ مالی ضرر نکنم.

میلاد فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد وضعیتش برای فصل آینده اظهار داشت: با چند تیم مذاکره کرده‌ام، اما هنوز توافقی حاصل نشده است. پیشنهاد مالی برخی تیم‌ها خوب نبود و من هم نمی‌خواهم در انتخاب تیم عجله کنم. فصل قبل خیلی عذاب کشیدم و حالا باید یک قرارداد محکم ببندم تا از لحاظ مالی ضرر نکنم. با توجه به شرایطی که در فصل گذشته داشتم حالا دنبال یک انتخاب درست هستم.

دروازه‌بان تیم فوتبال نفت تهران در هفدهمین دوره لیگ برتر در ادامه افزود: نفت فصل گذشته صاحب نداشت و نمی‌دانستیم با چه کسی طرف هستیم، به همین دلیل امسال باید تیمی را انتخاب کنم تا حداقل صاحب داشته باشد و بدانم با چه کسی طرف هستم.

وی با اشاره به طلبی که از باشگاه نفت دارد، تصریح کرد: ۵۰۰ میلیون تومان از نفت طلب دارم و باید ببینیم شرایط باشگاه چطور خواهد شد، ولی اگر کسی پاسخگو نباشد باید شکایت کنم. البته از صبا و داماش هم شکایت کرده‌ام، ولی هنوز پولی نگرفته‌ام. من از این سه تیم حدود یک میلیارد تومان طلب دارم، اما هنوز پولی نگرفته‌ام.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.