مرکز پخش زنده رادیویی و تلویزیونی دیدارهای جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال (IBC) با حضور رئیس سوئیسی فیفا در مسکو راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در مراسم افتتاحیه این مرکز علاوه بر رئیس فیفا، سرگئی سوبیانین، شهردار مسکو و آرکادی دوورکوویچ، رئیس کمیته سازماندهی جام جهانی ۲۰۱۸ و معاون نخست‌وزیر روسیه حضور داشتند.

رئیس فیفا در مراسم افتتاحیه مرکز پخش زنده رادیویی و تلویزیونی دیدارهای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گفت: این افتخار دارم که صبح امروز با شما باشم. جایی که به قلب جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تبدیل خواهد شد. به لطف IBS تمام مردم جهان می‌توانند اتفاق‌های این رقابت‌ها را رصد کنند. برای برگزاری بهترین جام جهانی فوتبال بهترین IBS را در اختیار داریم. برای نخستین بار در جام جهانی از سیستم کمک‌داور ویدئویی (VAR) استفاده خواهیم کرد. امیدوارم با همکاری هم بهترین جام جهانی فوتبال را برگزار کنیم.

آرکادی دوورکوویچ، معاون نخست‌وزیر روسیه اظهار داشت: دولت روسیه و کمیته سازماندهی جام جهانی ۲۰۱۸ با همراهی ۱۱ شهر و حمایت‌های فیفا کار فوق‌العاده‌ای برای شادی هواداران فوتبال در سراسر جهان و تمامی کسانی که به روسیه می‌آیند انجام خواهند داد. می‌خواهیم این شادی علاوه بر انتقال به هوادارانی که به روسیه می‌آیند را برای سایر هواداران فوتبال جهان با همکاری IBS به ارمغان ببریم.

جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال با شرکت ۳۲ تیم از جمله ایران از روز ۲۴ خرداد در ۱۲ ورزشگاه ۱۱ شهر روسیه آغاز خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.