کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است بازی نخست این تیم در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه شش امتیازی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری ریانووستی روسیه، مسعود شجاعی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: مردم روسیه بسیار میهمان‌نواز هستند و در کمپ تیم ملی فوتبال ایران احساس بسیار خوبی دارم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در ادامه با اشاره به نخستین بازی تیمش در گروه B جام جهانی ۲۰۱۸ برابر مراکش گفت: این بازی برای ما شش امتیازی است و حریف‌مان یکی از بهترین تیم‌های ملی قاره آفریقا محسوب می‌شود. فکر می‌کنم بازی خوبی شود و ما از نظر روحی مهیای این بازی هستیم. درباره دو بازی باقیمانده برابر اسپانیا و پرتغال نیز پس از دیدار مقابل مراکش صحبت خواهیم کرد.

وی درباره گروه تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی روسیه نیز خاطر نشان کرد: تمام تیم‌های این گروه می‌توانند به نتایج موردنظر دست یابند، اما همه چیز بستگی به ما و میزان تمرکزمان دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.