سرمربیان تیم‌های ملی فوتبال ایتالیا و هلند به تساوی در تقابل با یکدیگر واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا پس از تساوی شب گذشته (دوشنبه) تیمش برابر هلند با نتیجه یک بر یک گفت: این یک بازی تمرینی بود و نمی‌دانم آیا کارت قرمز کریسیتو پس از برخورد با بابالا صحیح بود یا نه. هر چند اقدام کریسیتو از روی سادگی بود. بازی با ۱۰ بازیکن در ۲۰ دقیقه پایانی مصاف با هلند سخت بود. احساس خستگی را در تیم ملی ایتالیا مشاهده کردم و شاید کارت قرمز نیز به همین خاطر دریافت شد.

مانچینی درباره دستاوردهای ۱۰ روز گذشته حضورش در راس کادر فنی تیم ملی ایتالیا گفت: سخت است در این زمان بخواهید تاکتیک‌های پیچیده را عملی کنید اما به دستاوردهای خوبی در بازی با فرانسه و هلند رسیدیم. بازیکنان باید بازی‌های زیادی را انجام دهند و تجربه کسب کنند. در غیر این صورت موفق نخواهیم شد. مزیت بازی‌های دوستانه همین است. ما یک تیم جوان و مشتاق با کیفیت بالا را داریم که می‌تواند به پیشرفت‌های زیادی دست یابد.

رونالد کومان، سرمربی تیم ملی فوتبال هلند نیز در رابطه با تساوی برابر ایتالیا اظهار داشت: ما آزادانه بازی کردیم و ابتکار عمل بیشتری به خرج دادیم، هر چند بازی را تحت کنترل داشتیم اما گل خوردیم. در هر حال خوشبختانه به نتیجه تساوی رسیدیم که شایستگی‌اش را داشتیم. بسیاری از برخوردهای بازی جنجالی بود و کار بیشتری نمی‌توانستیم انجام دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.