کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

برگزاری نشست هماهنگی سرپرستان و سرمربیان تیمها/ نشست هماهنگی سرپرستان و سرمربیان تیم های شرکت کننده در دومین دوره از رقابتهای قهرمانی فوتسال بانوان آسیا صبح امروز(۱۲اردیبهشت ماه)برگزار شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال،نشست هماهنگی سرپرستان و سرمربیان تیم های شرکت کننده در دومین دوره از بازیهای قهرمانی فوتسال بانوان آسیا به ریاست علی کفاشیان(رییس کمیته فوتسال و فوتبال کنفدراسیون فوتبال آسیا)برگزار شد.

در این نشست اعضای AFC و مسئولین برگزار کننده این دوره از رقابتها پس از اعلام برنامه های اجرایی نظیر هماهنگی برگزاری مسابقات،حضور پزشک و آمبولانس در حین مسابقه، قوانین داوری، بازاریابی،حضور سرمربی و بازیکنان در محوطه میکسد زون، آخرین قوانین و مقررات مربوط به مسابقات را اعلام کردند.

گفتنی است،سرپرستان تیمها رنگ پیراهن بازیکنان در هر مسابقه را اعلام کردند. فروزان کاکاوند به عنوان سرپرست تیم ملی فوتسال در این نشست حضور داشت.

بر همین اساس تیم ملی فوتسال بانوان ایران که عنوان قهرمانی نخستین دوره رقابتهای آسیایی را کسب کرده بود در اولین دیدار خود روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه به مصاف تیم ملی فوتسال ترکمنستان از ساعت ۱۸ به وقت محلی و ۱۵:۳۰ به وقت تهران میرود.

ملی پوشان ایران با لباس یکدست سفید به مصاف تیم ترکمنستان با لباس یکدست سبز به رقابت می پردازند.

در ادمه نشست هماهنگی پزشکان و فیزیوتراپ های تیم های حاضر در این دوره از بازیها برگزار شد که دکتر آرزو حکاک زاده به عنوان پزشک و مرضیه بیگلری نشاط به عنوان فیزیوتراپ در این جلسه حضور یافتند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.