رئیس هیئت فوتبال استان مازندران گفت: خونه‌به‌خونه با شایستگی به فینال جام حذفی رسیده است و امیدوارم در این مرحله نیز بازی کند.

غلامرضا بهروان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره تصمیم باشگاه خونه‌به‌خونه برای خودداری از شرکت در فینال جام حذفی اظهار داشت: سازمان لیگ به ما نامه زده است که باید تا صبح فردا (سه‌شنبه) تصمیم نهایی را بگیریم و ما هم در حال بررسی این موضوع هستیم. باید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد. امیدوارم باشگاه خونه‌به‌خونه از تصمیم خود منصرف شود.

وی ادامه داد: در هر صورت مدیران باشگاه خونه‌به‌خونه ناراحت هستند. خونه‌به‌خونه تیم شایسته‌ای است و با شایستگی هم به این رتبه در جدول رسیده است،‌ اما به‌هرحال این اتفاقات در فوتبال رخ می‌دهد. فوتبال روی بد خود را به خونه‌به‌خونه نشان داد. این تیم زحمت کشیده است و با شایستگی به فینال جام حذفی رسیده و این را همه می‌دانند.

رئیس هیئت فوتبال استان مازندران در مورد اینکه مالکان باشگاه خونه‌به‌خونه قصد دارند از لیگ دسته اول نیز کنار بکشند و آیا با مسئولان این باشگاه جلسه‌ای برگزار خواهند کرد یا خیر، تصریح کرد: در مورد کناره‌گیری از لیگ دسته اول نامه‌ای به ما نزده‌اند، اما در مورد انصراف از حضور در فینال جام حذفی قطعاً پیگیری خواهیم کرد. ما نامه سازمان لیگ را منعکس کرده‌ایم و قطعاً از آنها می‌خواهیم در این مسابقه شرکت کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.