مالک باشگاه سپیدرود رشت با بیان اینکه عده ای حاشیه‌ساز در باشگاه نفوذ کرده‌اند گفت: عده‌ای با سیاه‌نمایی سعی در تخریب باشگاه دارند.

جواد تن‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در رشت با بیان اینکه سپیدرود تیمی با شخصیت، موقر، با نظم و روحیه و با انگیزه است اظهار داشت: نباید با تکرار برخی مشکلات، ابهت و منزلت آن را شکست و نباید فکر کرد که تکرار مشکلات به سود تیم است.

مالک باشگاه سپیدرود با اشاره به اینکه باید قدرت سپیدرود و محبوبیت اجتماعی و هواداران پرشور آن بیش از گذشته تبلیغ شود عنوان داشت: اگر تیمی مشکلات خود را عیان‌تر بگوید و بر طبل نداشتن‌ها و اختلافات بکوبد، طمع رقبا را بر می‌انگیزد و مستعد عملیات روانی رقبا می‌شود.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری در ورزش باعث کاهش هزینه‌های سلامت، بهداشت و امنیت روانی و اجتماعی جامعه می‌شود افزود: اگر فعالیت باشگاهی مثل سپیدرود فقط به فوتبال خلاصه نشود و ورزش‌های دیگر را هم در بر بگیرد تاثیرگذاری بیشتری خواهد داشت.

وی افزود: بزرگ شدن باشگاه و فعالیت‌های آن، سرمایه زیادی می‌خواهد و نیاز است مورد حمایت دستگاه‌های اجرایی متولی سلامت، بهداشت و امنیت روانی و اجتماعی از جمله شورا و شهرداری، استانداری، فرمانداری، بهداشت و درمان، هلال احمر و امثال آن قرار گیرد.

تن‌زاده با اشاره به اینکه سرمربی نماد و مهم‌ترین و با ارزش‌ترین سرمایه و رکن تیم است بیان داشت: نباید اقتدار و اعتبار و ارزش سرمربی تضعیف شود و حفظ این نماد و ارزش، وظیفه مدیریت باشگاه است و متعاقبا" سرمربی نباید درگیر منازعاتی شود که این اعتبار و منزلت تضعیف شود.

مالک باشگاه سپیدرود با بیان اینکه توان هواداران، مدیران، رسانه‌ها و سرمایه اجتماعی و نهادهای دولتی از باشگاه باید به سمت حمایت از تیم سازماندهی شود گفت: هرگونه شکاف بین سیستم هواداری و رسانه‌ای و مدیریتی به‌معنای توزیع توان و اولویت بخشیدن به حواشی و منازعات است.

وی با اعلام اینکه باید دیپلماسی باشگاهی در جهت تقویت از تیم به‌کارگیری شود عنوان داشت: ارتباط با ارکان فدراسیون و سازمان لیگ، توجه دقیق به مسابقات، سیستم داوری و غیره در یک فرآیند کاملا" منطقی ضروری به نظر می‌رسد تا اقداماتی چون لابی‌های پشت پرده و خرید و فروش امتیازات به سرنوشت و آینده تیم آسیب نرساند.

تن‌زاده با اشاره به اینکه قدرت رسانه‌ای سپیدرود قابلیت‌های خود را نشان داده است اظهار داشت: باید در شرایط موجود، ارگان رسمی باشگاه بتواند هم برای رسانه‌های ورزشی فرآورده‌های مناسب تولید کند و هم از ظرفیت این رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی برای تقویت تیم استفاده کند.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود خاطرنشان کرد: تضعیف توانایی رسانه‌ای سپیدرود قبل از هرچیز به تضعیف تیم و قدرت بازدارندگی آن کمک می‌کند.

تن‌زاده با بیان اینکه جهت کسب مجوزهای لازم برای حرفه‌ای شدن نیاز به یک آکادمی و همچنین ورزشگاه داریم بیان داشت: به‌دلیل کسب مجوز، ورزشگاه سردارجنگل رشت را به اجاره خود درآوردیم و در بحث فوتبال آکادمی هم ورود کرده‌ایم.

وی با اشاره به نفوذ حاشیه‌سازان در این باشگاه پرطرفدار عنوان داشت: در حالی که هزینه هتل محل اقامت تیم سپیدرود رشت نه تنها به روز پرداخت می‌شود بلکه گاهی پیش از موعد نیز تسویه حساب انجام می‌گیرد و عده‌ای که در باشگاه نفوذ کرده‌اند اقدام به سیاه‌نمایی می‌کنند.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود با بیان اینکه عده‌ای طوری وانمود می‌کنند که باشگاه به هتل بدهکار است خاطرنشان کرد: هدف این افراد از سیاه‌نمایی، تخریب باشگاه است و قصد دارند تا هواداران این تیم را در مورد مسایل باشگاه سپیدرود پریشان کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.