سرمربی تیم فوتبال سویا اعتراف کرد که در فینال جام حذفی اسپانیا زور شاگردانش در حد مهار ستاره‌های بارسلونا نبوده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وینچنزو مونتلا سرمربی سویا بامداد امروز (یکشنبه) شاهد تحقیر شدن شاگردانش توسط بارسلونا بود. سفیدپوشان آندلس در ایستگاه پایانی کوپا‌دل‌ری مقابل بارسایی که برای جبران ناکامی اخیرش در لیگ قهرمانان پا به میدان گذاشت و در اوج بود با قبول شکست سنگین ۵ بر صفر تحقیر شدند.

مونتلا در پایان بازی گفت: بارسلونا یک بازی منظم و سازمان یافته انجام داد. ما فرصت‌هایی برای به تساوی کشیدن بازی داشتیم اما بارسلونا تیم بزرگ و پرمهره‌ای است و امروز روز خوب اینیستا و مسی بود. آنها بازی فوق‌العاده‌ای انجام دادند و کار ما را واقعاً سخت کردند. برای کسب پیروزی آمده بودیم اما بارسلونا تیم برتر میدان بود. متأسفم که هواداران شاهد چنین شکستی بودند. ما تا پایان راه انگیزه داشتیم و این انگیزه را باید به فصل بعد هم انتقال دهیم.

سرمربی ایتالیایی آندلسی‌ها ادامه داد: ما در این بازی در شرایط ایده‌آل‌مان نبودیم. حالا باید به این نتیجه واکنش نشان دهیم. امروز میان بارسلونا و سویا تفاوت‌های زیادی از نظر عملکرد نبود. من برای اینکه کارم را قویتر از قبل ادامه دهم، انگیزه دارم. حالا باید پایانی خوب را برای فصل رقم بزنیم. در اسپانیا، رسیدن به یک فینال کار آسانی نیست، همینطور به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و این کارهایی است که ما در این فصل انجام دادیم. برای گرفتن سهمیه رقابت‌های اروپایی اما هنوز باید تلاش کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.