کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

۶۰۰ هتل گرانقیمت در ۱۱ شهر میزبان دیدارهای جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال شناسایی شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نقل از سایت رسمی سازمان فدرالی حمایت از مصرف‌کنندگان روسیه، ناظران این سازمان در بازرسی‌های خود از شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال ۶۰۰ هتل را که خدمات خود را بسیار گرانقیمت ارائه می‌کردند شناسایی شدند.

ناظران سازمان فدرالی حمایت از مصرف‌کنندگان ۱۴ هزار هتل و اماکن اقامتی را مورد بازرسی قرار دادند که در حدود ۶۰۰ هتل با مبالغی فراتر از استانداردهای تعیین‌شده خدمات‌رسانی می‌کردند. ۱۳۵ هتل نیز فاقد گواهینامه طبقه‌بندی هتل‌ها بودند. مالکان هتل‌های شناسایی شده در مجموع ۷ میلیون روبل جریمه نقدی دریافت کردند.

همچنین ۱۵۵۸ پرونده در رابطه با نقض قوانین اداری سازمان حمایت فدرالی حمایت از مصرف‌کنندگان گشوده و در ۱۷۵ مورد نیز شکایت‌هایی به دادگاه ارسال شده است.

در ماه فوریه نیز آژانس گردشگری روسیه گزارش داد برخی از هتل‌های این کشور پیش از آغاز جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال قیمت‌های خود را حتی تا ۸۳۳ درصد بیشتر افزایش داده‌اند. در آن زمان فهرست سیاهی از هتل‌های گرانقیمت روسیه منتشر شده بود.

جام جهانی ۲۰۱۸ در روزهای ۲۴ خرداد تا ۲۴ تیر ماه سال جاری در ۱۲ ورزشگاه ۱۱ شهر روسیه با شرکت ۳۲ تیم برگزار خواهد شد. ایران در گروه B این رقابت‌ها با پرتغال، اسپانیا و مراکش همگروه است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.