کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مدافع فرانسوی سفیدپوشان مادریدی تأکید کرد او و هم‌تیمی‌هایش به انتقادات توجهی ندارند و روی کار خود تمرکز کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رافائل واران که در چهار ماه اخیر دچار مصدومیتی نشده و بازی‌های خوبی را از خود ارائه کرده است، در گفت‌وگو با روزنامه «آس» اسپانیا گفت: درست است که ما در بازی مقابل یوونتوس - در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا - سه گل دریافت کردیم، اما فکر نمی‌کنم که من بازی بدی را در آن مسابقه ارائه کرده باشم. به نظرم تیم هم کارش را خوب انجام داد و در فاز دفاعی فضای کمی در اختیار حریف قرار دادیم. به شخصه حس خوبی دارم و فکر می‌کنم برای رئال مادرید مثمرثمر بوده‌ام. از این به بعد هم سعی می‌کنم برای تیمم مؤثر باشم.

وی در خصوص رویارویی رئال مادرید با بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان نیز اظهار داشت: دو بازی رفت و برگشت مقابل باواریایی‌ها فوق‌العاده مهم است. می‌دانیم که بایرن فشار زیادی به ما خواهد آورد و سعی خواهد کرد تا بر ما غلبه کند، از این‌رو برای مقابله با بایرن باید به لحاظ فیزیکی و فنی خودمان را آماده کنیم. با این حال ما رئال مادرید هستیم و به چنین بازی‌هایی عادت داریم. تنها چیزی که به آن نیاز داریم آرامش است که در چنین بازی‌هایی فاکتور خیلی مهمی است. درست است که ما با بایرن روبه‌رو می‌شویم، اما نیازی نیست فشار بیش از حد به خود وارد کنیم. مهم ارائه بهترین عملکردمان است.

مدافع فرانسوی کهکشانی‌ها نسبت به انتقاداتی که اخیراً به این تیم وارد شده است، تأکید کرد: خیلی‌ها هستند که رؤیای زمین خوردن رئال مادرید را دارند، البته تعدادشان زیاد نیست. ما علاقه هواداران‌‌مان را نسبت به خودمان حس می‌کنیم و می‌دانیم که رئال مادرید در سراسر جهان عاشقانی دارد. می‌دانم که منتقدان رئال منتظر شکست ما مقابل بایرن مونیخ هستند که بازی پیچیده‌تری به نسبت فصل گذشته خواهد شد. به‌هرحال تأکید می‌کنم که تعداد این منتقدان خیلی زیاد نیست و هواداران زیادی از ما حمایت می‌کنند.

واران در واکنش به اظهارنظر هاینکس که گفته است بایرن برای گرفتن انتقام شکست فصل گذشته به مصاف رئال مادرید خواهند رفت، خاطرنشان کرد: بازی در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان جذاب خواهد بود و حرفی که سرمربی بایرن زده، تغییری در نگرش آماده‌سازی تیم ما برای آن بازی ایجاد نخواهد کرد.

وی در پایان ضمن تمجید از هم‌تیمی پرتغالی‌اش و سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها گفت: (با لبخند) با وجود کریستیانو رونالدو عادت کرده‌ایم که هر سال سورپرایز شویم. همچنین باعث افتخارم است که زیرنظر زیدان که یک الگوست، کار می‌کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.