کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی موقت تیم ملی ایتالیا دلیل دعوت نکردن مهاجم تیم فوتبال نیس به اردوی اخیر آتزوری را توضیح داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بسیاری از ایتالیایی‌ها انتظار داشتند که لوئیجی دی‌بیاجو، سرمربی موقت تیم ملی ایتالیا برای اردوی تدارکاتی و دو بازی دوستانه اخیر این تیم ماریو بالوتلی، مهاجم تیم فوتبال نیس که در این فصل عملکرد قابل قبولی داشته را دعوت کند. او اما این کار را انجام نداد و از تصمیمش هم دفاع کرد.

دی‌بیاجو درباره بازیکنی که در ۲۰ بازی‌اش در این فصل لوشامپیونه ۱۴ گل زده به شبکه پرمیوم اسپورت گفت: من تمام گل‌های ماریو را دیده‌ام و ۱۵ بازی نیس را که ماریو در آنها از ابتدا تا انتها در میدان بوده را تماشا کرده‌ام.

سرمربی موقت آتزوری افزود: بالوتلی خوب بازی می‌کند اما من ارزیابی‌هایی ۳۶۰ درجه‌ای از عملکرد تمام بازیکنانی که دعوت شده‌اند، انجام دادم. یک بازیکن را باید بر اساس عملکردش و کارهایی که در زمین بازی انجام می‌دهد ارزیابی کرد. من هم با شناختی زیادی که از ماریو دارم، ترجیح دادم که به بازیکنان دیگر فرصت بازی بدهم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.