سرمربی سویا همچنان نسبت به صعود تیمش به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا امیدوار است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سویا شب گذشته (سه‌شنبه) در دور رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه رامون سانچس پیسخوان با نتیجه ۲ بر یک مغلوب بایرن مونیخ شد تا کار این تیم برای بازی برگشت در مونیخ دشوار شود، اما سرمربی سفیدپوشان سویل با وجود این شکست همچنان مثبت فکر می‌کند.

وینچنزو مونتلا پس از این بازی گفت: در بازی برگشت نیز با همین غروری که در این دیدار داشتیم و حتی با غرور بیشتر بازی خواهیم کرد. اگر باور داشته باشید، هر چیزی ممکن است و من هنوز به تیمم باور دارم. شاید شانس ما برای صعود به دور بعد کم باشد، اما به هر حال از شانس‌مان استفاده خواهیم کرد.

وی ادامه داد: از بازیکنانم بابت ارائه این بازی عالی مقابل حریف واقعاً سطح بالا تشکر می‌کنم. تیم شایسته نتیجه بهتری بود. ما فرم تاکتیکی خوبی در نیمه اول داشتیم. متأسفانه گل تساوی را زود خوردیم. نمی‌خواهم بازیکنانم را سرزنش کنم، اما ما قدرت‌مان را از دست دادیم.

سرمربی ایتالیایی سویا عنوان کرد: نیمه دوم برابرتر بود، اما انرژی لازم برای ترتیب ضدحملات را نداشتیم. در دقایق پایانی بازی هم چند شوت به سمت دروازه بایرن مونیخ زدیم که این را دوست داشتم. در نهایت اما جای تأسف دارد که دو گل خوردیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.