کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

هافبک تیم پرسپولیس مدعی شد که از سپاهان پیشنهاد دارد، این در حالی است که باشگاهش نه با او و نه با هیچ‌کدام از هم‌بازی‌هایش صحبتی برای تمدید قرارداد انجام نداده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محسن مسلمان پس از شکست ۲ بر یک پرسپولیس مقابل سایپا، اظهار داشت: اول جا دارد سال نو را خدمت همه هواداران تبریک بگویم، هوادارانی که امشب شرمنده‌شان شدیم. آنها آمده بودند که جشن قهرمانی بگیرند، اما نشد.

وی در مورد گل اول تیم سایپا گفت: گل اول سایپا در نیمه اول هم صددرصد آفساد بود، اما به‌هرحال اشتباهات داوری هم بخشی از بازی است و نمی‌شود کاری کرد. ما همه تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که هفته بعد نتیجه بگیریم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: ما مقابل سایپا حاکم زمین بودیم و بازی دست‌مان بود و می‌توانستیم ببریم. نمی‌دانم چرا همه تیم‌ها مقابل ما طوری بازی می‌کنند که انگار مقابل بارسلونا بازی می‌کنند! شما هفته بعد بازی همین تیم‌ها مقابل تیم‌های دیگر را ببینید. مقابل استقلال آن‌طور بازی می‌کنند، اما مقابل ما انگار حریف‌شان بارسلوناست! این قدرت پرسپولیس را نشان می‌دهد. ما آن‌قدر قوی هستیم که همه تیم‌ها با قدرت جلوی ما بازی می‌کنند و البته داور هم به آنها کمک می‌کند.

مسلمان راجع به بازی ندادن برانکو به بازیکنان ملی‌پوش در بازی امروز مقابل سایپا، تصریح کرد: این تصمیم برانکو بود. به‌هرحال بازی مقابل نسف قارشی بازی مهمی است. حالا کادر فنی یک تصمیمی گرفته و به این بازیکنان استراحت داده است، اما ما باید با برد بیرون می‌آمدیم.

وی در واکنش به این موضوع که قهرمانی تیم پرسپولیس به تعویق افتاده است، گفت: دوست داشتیم این بازی را ببریم و قهرمان شویم. فردا اگر ذوب‌‌آهن مساوی کند، پرسپولیس قهرمان می‌شود. اگر هم نشد بازی بعد را می‌بریم و قهرمان می‌شویم. ما به یک امتیاز و یک برد نیاز داریم. الان می‌رویم برای یک بازی خیلی خوب مقابل نسف قارشی.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس خبر پیشنهاد باشگاه سپاهان به او را تأیید کرد و یادآور شد: شما (خبرنگاران) در مورد تمدید قرارداد با آقای گرشاسبی صحبت کنید. از باشگاه اصلاً با من برای تمدید قرارداد نکرده‌اند. باید از باشگاه پرسپولیس اول به من پیشنهاد بدهد. الان سپاهان به من گفته که «تو را می‌خواهیم»، اما مسئولان پرسپولیس نه با من و نه با هیچ‌کس دیگر هیچ صحبتی برای تمدید قرارداد نکرده‌اند. از مبلغ پیشنهاد باشگاه سپاهان خبر ندارم، اما می‌دانم که من را می‌خواهند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )