مهاجم اسپانیا تأکید کرد فوق‌ستاره آلبی‌سلسته بازیکنی ارزشمند برای تیم ملی آرژانتین است و مردم این کشور باید قدر او را بدانند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیه‌گو کاستا در حمایت از لیونل مسی که بازی دوستانه شب گذشته (سه‌شنبه) تیم ملی فوتبال آرژانتین مقابل اسپانیا را که به شکست ۶ بر یک آلبی‌سلسته انجامید را به دلیل مصدومیت از دست داد، گفت: باید از تمامی جنبه‌ها تیم ملی آرژانتین را آنالیز کرد. آرژانتینی‌ها مسی را زیاد نقد می‌کنند، اما شما می‌توانید بگویید که چه زمانی مسی در کنار تیمش نبوده است؟

وی افزود: بازیکنی همچون مسی نباید مورد انتقاد قرار بگیرد. باید قدردان خدا باشید که مسی را دارید. باید همیشه با لئو درست رفتار شود. حتی اگر مسی بازی بدی را در تیم ملی آرژانتین انجام دهد، حضور او در زمین تفاوت را رقم می‌زند.

هافبک اتلتیکو مادرید که یک نیمه در این دیدار برای اسپانیا بازی کرد، در ادامه خاطرنشان کرد: این تیم اسپانیا می‌خواهد دوباره دست به کار بزرگی بزند. این تیم خوبی برای حضور در جام جهانی است.

کاستا در پایان با اشاره به بازی نکردنش در نیم‌فصل اول به خاطر محرومیت اتلتیکو برای استفاده از بازیکنان جدیدش نیز اظهار داشت: من ۶ ماه بد را سپری کردم چون نمی‌توانستم بازی کنم، اما می‌دانستم که وقتی برگردم می‌توانم عملکرد خوبی داشته باشم و از بودن در تیم ملی اسپانیا نیز بسیار هیجان‌زده هستم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.