مراسم افتتاحیه مرحله دوم دوره مربیگری حرفه ای فوتبال صبح امروز در مرکز ملی فوتبال آغاز شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مراسم افتتاحیه مرحله دوم دوره مربیگری حرفه ای فوتبال با حضور دکتر میرشاد ماجدی، رئیس کمیته آموزش صبح امروز در سالن اجتماعات مرکز ملی فوتبال برگزار شد.

مدرسی این دوره بر عهده فلیمنگ از دانمارک است.

در این دوره مجید صالح، مسعود اقبالی، اردشیر پور نعمت، فرهاد پور غلامی، احمد سنجری، رضا رجبی، کوروش برمک، یحیی گل محمدی، مجتبی توتونی، کریم قنبری زاده، حسین چرخ آیی، میر مسعود میرزاده، محمد حسین ضیایی، مهرداد شکاری، نادر عربی و مجید رضایی حضور دارند.

دکتر ماجدی درباره برگزاری این دوره گفت: بدون شک بعد از این دوره و با توجه به صحبتهای مدرس کلاس و خواسته ایشان از شرکت کنندگان، نشان می دهد فارق التحصیلان این کلاس، دکترین فوتبال هستند . پس از این به بعد باید شاهد تغییر روش و نگرش مربیگری از سوی عزیزان باشیم.تمام هدف کمیته آموزش ایجاد تغییر و تحولات در نحوه آموزش و برگزاری دوره های مختلف مربیگری است.

وی گفت: قرار است تا از این پس دوره های آموزشی با سبک جدیدی برگزار شود چرا که کمیته آموزش و فدراسیون فوتبال در بحث آموزش نگاه ویژه ای برای رشد و ارتقاء دانش مربیان دارد و قصدمان این است تا با همکاری و تلاش شما مربیان عزیز، به استانداردهای جهانی برسیم.

رئیس کمیته آموزش در پایان گفت: تمام تفکرات فدراسیون و مجموعه کمیته آموزش بر این است که با بهترین استانداردها، کلاس های آموزشی خود را برگزار کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.