مدافع تیم پارس جنوبی جم اعتقاد دارد که ذوب‌آهن اصفهان برای کسب حداقل امتیاز مقابل جمی‌ها صف‌آرایی کرده است.

میثم تیموری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا» درباره تساوی بدون گل پارس جنوبی مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: می‌دانستیم بازی سختی داریم. ذوب‌آهن به همراه استقلال بهترین تیم نیم‌فصل دوم لیگ برتر است، اما برای مساوی به جم آمده بود که به هدف خود هم رسید.

وی در ادامه افزود: ما بازی فوق‌العاده‌ای ارائه کردیم و موقعیت‌های بسیاری را از دست دادیم. پارس مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت و توپ‌های ما تا خط دروازه حریف می‌رفت یا به تیر دروازه برخورد می‌کرد، اما گل نمی‌شد.

مدافع تیم فوتبال پارس جنوبی با اشاره به بدشانسی‌های چند هفته اخیر تیمش گفت: هفته قبل مقابل تراکتورسازی از حریف جلو بودیم، اما در دقایق پایانی و روی یک اتفاق گل خوردیم و مقابل ذوب‌آهن هم بدشانسی آوردیم. تیم‌ها همه خوب شده‌اند و فاصله آنها با هم کاهش یافته است.

تیموری در پاسخ به این پرسش که آیا پارس جنوبی می‌تواند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورد یا خیر، تصریح کرد: ما در هفته‌های اخیر با همه تیم‌های مدعی مانند استقلال، ذوب‌آهن و سایپا بازی کردیم. شرایط جدول سخت است و ما در دیدارهای آینده محکوم به پیروزی هستیم. اکنون با یک پیروزی می‌توانیم تا رتبه سوم برسیم.

وی در مورد اردوی اسپانیا که از روز یکشنبه آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط بدنی و روحی اعضای تیم و فشار بازی‌ها، این اردو از لحاظ جسمانی و روحی به تیم کمک زیادی می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.