کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

تیم فوتبال سپاهان موفق شد در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر با ۵ گل سیاه جامگان را در مشهد شکست داده تا آمار جالبی مقابل تیمهای مشهدی به جای بگذارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سپاهان در مشهد و یا بهتر بگوییم سپاهان مقابل تیم‌های مشهدی حد وسط ندارد. یا پر گل می‌بازد و یا پر گل می‌برد. سپاهانی ها چهار بار در این فصل مقابل تیم های مشهدی به میدان رفته‌اند که در این چهار دیدار ۱۵ گل رد و بدل شده است.

سپاهانی‌ها از چهار باری که مقابل تیم‌های مشهدی بازی کرده اند ۳ بار پیروز شده و یکبار هم شکست خورده‌اند. تنها شکست این تیم که یک شکست پرگل و سنگین هم بود مقابل تیم پدیده در مشهد شکل رقم خورده است.

طلایی پوشان اصفهان در هفته دوم مقابل پدیده با نتیجه ۴ بر صفر شکست خوردند. آنها سپس در هفته نهم میزبان سیاه جامگان بودند و این بازی را با حساب ۲ بر صفر به سود خود خاتمه دادند. تیم سپاهان سپس در هفته هفدهم میزبان پدیده بود و با ۴ گل این تیم را شکست داد تا عینا جبران شکست سنگین هفته دوم را کرده باشد. آنها در هفته بیست و چهارم یکبار دیگر به مشهد رفتند و اینبار مقابل سیاه جامگان قرار گرفتند و با ۵ گل این تیم انتهای جدولی را مغلوب کردند تا بهترین نتیجه این فصل سپاهان در این هفته شکل گرفته باشد.

این اولین بازی این فص سپاهان با هدایت منصور ابراهیم زاده با یک تیم مشهدی بود که منجر به بهترین نتیجه این فصل آنها هم شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.