کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

هافبک بوسنیایی بانوی پیر می‌گوید منتقدین یوونتوس به قدرت اصلی اسپرزها آگاه نیستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، میرالم پیانیچ با اشاره به بازی رفت دو تیم یوونتوس و تاتنهام در تورین در دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که شاگردان آلگری برتری ۲ بر صفر خود را در نهایت با تساوی ۲ بر ۲ عوض کردند، گفت: انتقادات بیش از حد بود چون ما با تاتنهام مصاف کردیم، تیمی که از خط هافبک به بعد تیم بسیار خوبی است. آنها تیم باکیفیتی هستند، از این‌رو ممکن است کسانی که از یوونتوس انتقاد می‌کنند، شناختی از تاتنهام نداشته باشند.

وی افزود: با این وجود ما هم باید زمانی که در بازی رفت مقابل تاتنهام با نتیجه ۲ بر صفر پیش بودیم، باید بازی بهتری را از خود به نمایش می‌گذاشتیم، اما هنوز کار تمام نشده است. ما به خود باور داریم و قطعاً به دنبال صعود از مرحله یک‌هشتم نهایی هستیم.

وی همچنین با هشدار به هم‌تیمی‌هایش در خصوص صدرنشین کنونی سری A ایتالیا اظهار داشت: ناپولی رقیب اصلی ما در راه کسب اسکودتو است، هر چند آنها در لیگ اروپا هم راه طولانی برای پیمودن در پیش دارند. به نظرم ما تا پایان رقابت‌ پایاپایی با ناپولی خواهیم داشت و مصاف مستقیم دو تیم می‌تواند سرنوشت‌ساز و تعیین‌کننده باشد. ما شانس قهرمانی در سری A، جام حذفی ایتالیا و لیگ قهرمانان اروپا را هم داریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.