کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

کنفدراسیون فوتبال آسیا آمار کلی تماشاگران حاضر در هفته اول مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را منتشر کرد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا آمار کلی تماشاگران حاضر در هفته اول مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را منتشر کرد. به گزارش خبرگزاری فارس، کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از اتمام هفته اول رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ آمار تماشاگران این هفته را منتشر کرد.

در تمام بازی ها تعداد ۱۷۰ هزار ۴۶۳ تماشاگر حضور پیدا کردند و میانگین هر بازی ۱۰ هزار ۶۵۴ نفر بود. بازی گوانگژو چین با بوریرام تایلند با ۲۸ هزار ۸۹۳ نفر پرتماشاگرترین بازی هفته اول رقابت ها و دیدار تراکتورسازی با الاهلی عربستان در مسقط با هزار و ۲۵۳ نفر کم تماشاگرترین بازی شد.

دیدار پرسپولیس با نسف قارشی در تهران تا روز گذشته با ۲۵ هزار ۸۳۰ نفر تماشاگر به عنوان پرتماشاگرترین بازی شناخته شده بود ولی بازی گوانگژو رکورد تماشاگر را از سرخ پوشان گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.