فیفا شبکه‌های اجتماعی را جهت جلوگیری از فروش غیرقانونی بلیت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را کنترل خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نقل از روزنامه ریانووستی روسیه، میخائیل آنیسیموف، مشاور آژانس اطلاع‌رسانی اینترنتی روسیه گفت: مونیتورینگ شبکه‌های اجتماعی توسط فیفا جهت جلوگیری از فروش غیرقانونی بلیت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه صورت خواهد گرفت.

وی افزود: هم‌اکنون شبکه‌های اجتماعی زیادی در فضای مجازی اقدام به فروش غیرقانونی بلیت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه می‌کنند اما فیفا تصمیم به تحت‌نظارت قرار دادن آنها گرفته تا مانع کلاهبرداری‌های احتمالی شود.

آنیسیموف درباره قرعه‌کشی بلیت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در شبکه‌های اجتماعی گفت: این اقدام نیاز به موافقت‌نامه فیفا دارد و تمام شبکه‌های اجتماعی باید پروسه‌های قانونی را طی کنند.

خبر دیگر از روسیه و جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه حاکی از آن است که الکساندر سوروخین اعلام کرد که هیج محدودیتی برای این رقابت‌ها قائل نشدند.

رئیس کمیته سازماندهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در این رابطه گفت: ما هیچ محدودیت قانونی در نظر نگرفتیم و جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه همانند دیگر جام‌های جهانی است. تلاش ما بر این اساس است تا رقابت‌ها را در بالاترین سطح ممکن برگزار کنیم.

جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال در روزهای ۲۴ خرداد تا ۲۴ تیر ماه ۱۳۹۷ در ۱۲ ورزشگاه ۱۱ شهر روسیه با شرکت ۳۲ تیم برگزار خواهد شد. تیم ملی فوتبال ایران در گروه B این رقابت‌ها با تیم‌های ملی پرتغال، اسپانیا و مراکش همگروه است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.