کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: مطمئن باشید این تیم نمی‌افتد ما با عصا هم در لیگ برتر می‌مانیم اما تو را به خدا اعصاب ما را خراب نکنید.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: مطمئن باشید این تیم نمی‌افتد ما با عصا هم در لیگ برتر می‌مانیم اما تو را به خدا اعصاب ما را خراب نکنید. به گزارش خبرگزاری فارس، عبدالله ویسی پیش از بازی با فولاد اظهار داشت: بازی های دربی، بازی های و حساسی برای شهر است و این مسابقه هم از این قائده مستثنی نیست. جایگاه هر دو تیم برنده را نمی‌تواند از قبل پیش بینی کند. بازی جذابی خواهد بود و هر تیمی که از فرصت‌ها استفاده کند، برنده خواهد بود.

وی گفت: اگر نوع رفتار مردم خوزستان با خودم را نمی‌دیدم قطعاً می‌رفتم، مردم خوزستان که رگ خوزستانی دارند باعث می‌شود با تمام وجود کار کنند، ۹ ماه کار کردم نه تنها حقوق نگرفتم بلکه از جیب خودم هم خرج کردم. یا می‌خواهند مرا نابود کنند یا تیم به دسته پایین‌تر سقوط کند که در هر دو مورد نمی‌توانند. این تیم ارث پدرشان نیست که هر کاری بخواهند با آن انجام دهند. این تیم برای مردم خوزستان است که نه تفریحی دارند و نه هوای مناسب فقط عشقشان فوتبال است. ۷۰ درصد پول کشور هم از خوزستان است. برای این مردم خوزستان هم اگر بمیریم، مرده‌ایم.

رئیسی عنوان کرد: نامه رسمی دادم که پیش از دیدار با فولاد جلسه اضطراری بگذارند اما این کار را نکردند و گفتند یا استعفا بده یا اسپانسر پیدا کن و در آخر به بچه‌ها بگو که پولی نیست. وقتی این حرف‌ها را می‌زنند، من چه کاری ‌می‌توانم انجام دهم؟ به من می‌گویند اسپانسر پیدا کن، این موضوع به من چه ربطی دارد؟ اول فصل تمام توانم را برای نقل و انتقالات گذاشتم. الان که باشگاه مالک دارد چرا باید این طور باشد؟ برای دریافت ۱۷، ۱۸ درصد قرارداد استاندار من را به تهران فرا خواند و همه جا گفتند آنها ۲۰ درصد قرارداد را گرفته‌اند. تیم‌های دیگر هم ۲۰ درصد گرفته‌اند اما چه پولی برای آنها می‌شود و چه پولی برای ما. ماساژور، کادر فنی و پزشکی حقوقی نگرفته‌اند.

سرمربی استقلال خوزستان تأکید کرد: استقلال خوزستان نماینده آسیا بوده و برای مردم شادی ‌آورده الان هم در آستانه صعود به فینال جام حذفی است دیگر چه کار می‌توانم کنم؟ فرگوسن بیاید و مربی این تیم شود اما تیم روح و روان ندارد. ۸ مصدوم داریم که اگر چوب بازی هم می‌کردیم، اینقدر مصدوم روی دستمان نبود. شریفات، کولی‌بالی و چند نفر دیگر مصدوم هستند؛ مگر می‌شود؟ حرف بزنیم، برخورد می‌کنند، نزنی هم می‌گویند ترسو است. من از حق تیم خودم دفاع می‌کنم. اول فصل از استاندار خواستم که به من کمک نکرد بلکه به تیم کمک کند. به مردم خوزستان کمک کند. اصلاً من را اخراج کند.

ویسی با اشاره به اینکه بچه‌ها را جمع کرده و در مور مسائل مالی با آنها صحبت می‌کنم، گفت: من کارهایی که لازم است را انجام می‌دهم اما متأسفانه به مسأله‌ای می‌رسیم که می‌گویند، چسب نداریم. روغن برای ماساژ که هزار تومان می‌شود را نداریم. اینها را به چه کسی بگویم. بازیکن مصدوم شده به مدیرعامل تیم می‌گویم او باید برای درمان به تهران انتقال داده شود. متأسفانه می‌گوید نمی‌توانیم بلیط بگیریم. به بچه‌ها گفتم پول نداریم و بیایید آبروداری کنید. ما در رشت با چند بازیکن ۱۷، ۱۸ ساله بازی کردیم، در آن شهری که تیم‌های بزرگ هم به مشکل می‌خورند، آیا با ۴ تا جوان از نتایج راضی نیستند؟

وی اظهار داشت: دو بازیکن ما به دلیل اینکه پول شهریه دانشگاه ندارند، می‌خواهند سرباز شوند آیا این خنده‌دار نیست؟ چند بار خودم به  آنها پول دادم تا ثبت‌نام کنند، آخر مگر می‌شود؟ اگر نمی‌خواهند روراست به مردم بگویند بر فرض من دروغ می‌گویم آیا دیگر اعضای کادر فنی و بازیکنان هم دروغ می‌گویند؟ ۶۰۰ میلیون تومان به من پول دادند اما فقط ۲۸۰ میلیون کولی‌بالی و ۲۷۰ میلیون شیخ ویسی طلب دارد. نسبت به فصل گذشته ۲۰۰ میلیون تومان قرارداد من کمتر شده شما قرارداد سایر مربیان دیگر لیگ که تیمشان هشتم به بالای جدول است را ببینید. تیم‌های دیگر به بازیکن ما ۶۰۰ میلیون تومان پول می‌دهند اما به خاطر من ۳۰۰ میلیون کمتر گرفته است.

ویسی ادامه داد: به من گفتند یا تیم را خودت بردار یا اسپانسر پیدا کن. به همین دلیل از روز گذشته تمام انرژی‌ام را گذاشته‌ام و در شهرهای تهران، اصفهان، مشهد و خوزستان به دنبال اسپانسر می‌گردم. مطمئن باشید این تیم نمی‌افتد ما با عصا هم در لیگ برتر می‌مانیم اما تو را به خدا اعصاب ما را خراب نکنید. انرژی‌مان را برای جام حذفی می‌گذاریم تا موفق شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.