سرمربی بایرن مونیخ آلمان از جمله کارشناسانی است که به پیروزی کهکشانی‌های مادریدی برابر پاری‌سن‌ژرمن باور دارند.

سرمربی بایرن مونیخ آلمان از جمله کارشناسانی است که به پیروزی کهکشانی‌های مادریدی برابر پاری‌سن‌ژرمن باور دارند. به گزارش خبرگزاری فارس، یوپ هاینکس قبول دارد در فصل جاری رئال مادرید در مسابقات باشگاهی به خصوص لالیگا عملکرد خیر‌ه‌کننده‌ای نداشته است.

اما وی تصور می‌کند کهکشانی‌ها در لیگ قهرمانان اروپا، با چهره‌ای متفاوت ظاهر می‌شوند و مقابل حریف پاریسی در مرحله یک هشتم نهایی به برتری می‌رسند.

مربی ۷۲ ساله باواریایی‌ها که خود در سال‌‌های ۱۹۹۷ تا ۱۹۹۸ مربی مادریدی‌ها بوده و این تیم را به مقام نخست لیگ قهرمانان اروپا رسانده، اظهار داشت:این نکته که مادرید هم اکنون در لالیگا در وضعیت افت است، چیز غریبی نیست.به خصوص که چنین تیمی دوبار پیاپی فاتح لیگ قهرمانان اروپا شده و قهرمان لالیگا هم بوده است.از این گذشته رئالی‌ها در تابستان ۳ بازیکن خوب خود یعنی آلوارو موراتا، په‌په و خامس رودریگس را از دست دادند تا شاید کمی صرفه‌جویی کنند.آنها خرید سنگین نداشتند و فکر کردند با ترکیب جوانان می‌توانند کار را به پیش ببرند.به هرحال در هر تیم، لازم است ترکیبی معقول از بازیکنان جوان و مسن، همینطور با تجربه و تشنه موفقیت ایجاد کرد.

او ادامه داد:با این وجود رئال را نباید از لیگ قهرمانان حذف شده پنداشت.آنها تجربه بیشتری نسبت به پاری‌سن‌ژرمن دارند.تجربه واقعا زیادی دارند.فکر می‌کنم برنده این رویارویی خواهند شد.چرا که تیمی خوب دارند تا در این پیکارهای اروپایی بازی کنند.در سال ۱۹۹۸ که من با رئال فاتح قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شدم، در لالیگا چهارم شدم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.