کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: حضور در مرحله حذفی جام ملت‌ها شوخی نیست و با یک اشتباه تیم‌ها حذف می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمد ناظم الشریعه بعد از پیروزی تیم ملی فوتسال ایران برابر عراق در مرحله گروهی جام ملتهای آسیا و صعود ایران به عنوان صدرنشین به مرحله بعد، گفت: پیش بینی می شد که ما بازی سختی داشته باشیم. تیم عراق را خیلی خوب می شناسیم چرا که ما سالی دو، سه بار با هم بازی می کنیم.

وی افزود: مشخص بود که عراق می خواهد بعنوان تیم اول صعود کند برای همین آنها بازی قدرتمندی ارائه کردند. گام به گام مسابقات در جام ملتها سخت تر می شود.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران تاکید کرد: مرحله حذفی شوخی و جوک نیست. اگر شما یک اشتباه کنید، قطعا حذف خواهید شد. باید در بعضی از مسابقات پیش رو مراقب باشیم.

همچنین هیثم عباس سرمربی تیم عراق درباره این بازی گفت: ما قبل از مسابقه درباره حریفمان صحبت کردیم و گفتیم که ایران تیم متفاوتی است. در فوتسال گاهی شما برنده هستید و گاهی بازنده. ما به این مسابقه به چشم یک دیدار آماده سازی برای مرحله بعد نگاه کردیم.

وی افزود: ایران تیم اول آسیا و تیم سوم جهان است. آنها از نظر تکنیکی و فیزیکی بسیار قدرتمند هستند و مربی خوبی به نام محمد ناظم الشریعه دارند. ما در این بازی روی دفاع تمرکز کردیم ولی اشتباهاتی داشتیم که باعث شد پنج گل دریافت کنیم. نمی توانیم در مرحله حذفی این اشتباهات را مرتکب شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.