کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

کریس رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید روز گذشته در حالی ۳۴ ساله شد که این روزها تلخ‌ترین دوران فوتبالی خود را در رئال می‌گذارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛شماره ۷ کهکشانی‌ها در فصلجاری از روزهای اوج خود فاصله گرفته و بسیاری افول این فصل شاگردان زیدان را بههمین موضوع ربط می‌دهند. اگرچه خود او چند روز پیش اعلام کرد دوست دارد سال‌هایبیشتری در رئال بماند، اما برخی از گمانه زنی‌ها حکایت از این دارد که برنده پنجتوپ اروپا روزهای پایانی خود در برنابئو را می‌گذارند. سایت فوتبالی معتبر FourFourTwo در گزارشی بهبررسی بازیکنانی پرداخت که می‌تواند جا پای این ستاره پرتغالی بگذارند.

رابرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی بایرن مونیخ از جمله اینبازیکنان است که طی شش فصل اخیر عملکرد درخشانی در فوتبال اروپا داشته است. او درمحوطه جریمه، مهاجمی خطرناک است که طی چند فصل گذشته گل‌های حیاتی برای تیم‌هایخود به ثمر رسانده است. از سال ۲۰۱۱ تاکنون او در ترکیب تیم‌های دورتموند و بایرن درهر فصل حداقل ۲۵ گل به ثمر رسانده است. البته مشکل مهم در مورد لواندوفسکی این استکه در آگوست سال جاری ۳۰ سال می‌شود. او اگرچه می‌تواند در کوتاه مدت راه‌حلمناسبی برای خط حمله رئال باشد، اما رئالی‌ها به خوبی می‌دانند که در بلند مدت نمی‌توانزیاد روی این بازیکن حساب کرد.

رئالی‌ها سابقه زیادی در به خدمت گرفتن مهاجمانی دارند کهپیشتر در تیم رقیب یعنی بارسلونا بازی کرده بودند. آخرین انتقال از این دست مربوطبه لوئیس فیگو بود که از نیوکمپ به برنابئو نقل مکان کرد. تنها ستاره‌ای که ممکناست رئالی‌ها چنین سیاستی را در مورد او پیاده کنند، نیمار برزیلی است. این مهاجمتکنیکی برزیلی در تابستان گذشته و با رقم بالای ۲۲۲ میلیون یورو از بارسا به پاری‌سنژرمن پیوست. اما حواشی به وجود آمده پیرامون او از جمله درگیری‌های گاه و بیگاه بادیگر بازیکنان از جمله کاوانی و تنش با تماشاچیان PSG، موجب شده تابرخی منابع خبری از تمایل رئال به جذب این ستاره سخن بگویند. اگرچه خود نیمار واونای امری، سرمربی پاری‌سن ژرمن این موضوع را تکذیب کرده‌اند اما رئالی‌ها پیشترنیز چنین نقل و انتقالات پر سر و صدایی را رقم زده بودند.

در حال حاضر ستار‌ای که این روزها اخبار زیادی در موردشمنتشر می‌شود، محمد صلاح مهاجم چپ پای لیورپولی‌ها است. قدرت و سرعت او در خط حملهموجب شده حتی برخی او را با لیونل مسی مقایسه کنند. مادریدی‌ها هم اگر بخواهندرقیبی برای فوق ستاره آرژانتینی بارسا پیدا کنند، صلاح ممکن است گزینه مطلوبی برایآنها باشد. اما در این میان، موانع مهمی نیز وجود دارد. مهاجم ۲۵ ساله لیورپولتنها چند سال است که به بازیکنی ستاره تبدیل شده و از سوی دیگر در این مدت تیم‌هایمختلفی را تجربه کرده است. به همین دلیل احتمال دارد صلاح در شرایط کنونی به دنبالاین باشد که توانایی‌های بیشتر خود را ابتدا در لیورپول ثابت کرده و سپس به باشگاه‌هایبزرگ‌تری برود.

هری کین، مهاجم انگلیسی تیم تاتنهام را می‌توان مناسب‌ترینگزینه رئالی‌ها در این زمینه دانست. آنها دقیقا به مهاجمی نیاز دارند که در هرموقعیتی توانایی زدن گل را داشته باشد و کین دقیقا از همین مزیت بهره می‌برد. عملکرددرخشان او در دو فصل گذشته در لیگ برتر انگلیسنشان می‌دهد که از ثبات خوبی نیز برخوردار است. کین در تابستان آینده ۲۵ ساله می‌شودو با این احتساب، گزینه مطلوبی برای بلند مدت کهکشانی‌ها به حساب می‌آید. این درحالی است که طی چند ماه گذشته مدیران رئال بارها از انتقال این مهاجم انگلیسی بهبرنابئو سخن گفته‌اند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.