کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال استرالیا با حضور دنیل ارزانی در تیم ملی فوتبال ایران مخالفت کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اخیرا اعلام شده که کارلوس کی‌روش قصد دارد یک بازیکن دیگر را به لیست بازیکنانی اضافه کند که بازی برای تیم‌ملی ایران را انتخاب کرده اند. او این بار دست روی دنیل ارزانی گذاشته است؛ بازیکن تیم ملبورن سیتی استرالیا که از پدر و مادری ایرانی است و سابقه بازی‌ در تمام تیم‌های پایه استرالیا را نیز دارد.

اما حالا که این خبر منتشر شده، استرالیایی ها به این ماجرا واکنش نشان داده اند. مارک بوسنیچ عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال استرالیا در این مورد گفت: زمانی که یک جوان ایرانی در لیگ برتر استرالیا پرورش یافته و همچنین برای تمامی رده های سنی ملی استرالیا به میدان رفته دلیلی ندارد که برای رقیب اصلی استرالیایی ها در آسیا یعنی تیم ملی فوتبال ایران به میدان برود. باید از او تعهد بگیرند که فقط برای استرالیا بازی کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.