هفته بیست و دوم لیگ یک فوتبال روز شنبه با انجام ۹ بازی برگزار می‌شود که در حساس‌ترین بازی تیم خونه به خونه به مصاف فجرسپاسی می‌رود و تیم صدرنشین لیگ هم میزبان آلومینیوم اراک است.

هفته بیست و دوم لیگ یک فوتبال روز شنبه با انجام ۹ بازی برگزار می‌شود که در حساس‌ترین بازی تیم خونه به خونه به مصاف فجرسپاسی می‌رود و تیم صدرنشین لیگ هم میزبان آلومینیوم اراک است. به گزارش خبرگزاری فارس، دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ دسته اول روز شنبه آغاز می‌شود. این در حالی است که  ۳ بازی از هفته بیست و یکم  از جمله دربی حساس مازندران به دلیل شرایط نامساعد جوی برگزار نشد. 

نفت مسجدسلیمان تیم صدرنشین لیگ که هفته گذشته در شیراز مقابل فجرسپاسی بازنده شد این هفته میزبان تیم آلومینیوم اراک است. تیمی که هفته گذشته بادران رده دومی را در اراک متوقف کرد. آلومینیوم اراک حریف چغری برای شاگردان فکری محسوب می‌شود. 

بادران این هفته به مصاف شهرداری تبریز می‌رود که بادرانی‌ها از مدعیان صعود هستند اما شهرداری تبریز برای فرار از انتهای جدول تلاش می‌کند. سیروس دین‌محمدی توانسته شهرداری را از منطقه سقوط تا حدی جدا کند و  امتیازهای خوبی با شهرداری تبریز بگیرد. بنابراین بادران مقابل تیم سختکوش شهرداری کار آسانی ندارد.

نساجی مازندران که این هفته بازی نکرده به مصاف شهرداری ماهشهر می‌رود تیمی که این فصل به لیگ یک آمده و علیرضا مرزبان را جانشین سرمربی اولیه خود کرد تا شاید در لیگ یک هم بدرخشد اما این تیم در حال حاضر در رده دوازدهم جدول است با این حال شاگردان مهابادی کار سختی در این بازی دارند بخصوص اینکه مرزبان با فوتبال مازندران آشناست.

خونه به خونه هم در شیراز یک بازی ۶ امتیاز با فجرسپاسی دارد. فجری‌ها در این هفته شانس صعود تا رده سوم جدول را هم دارد. خونه به خونه هم نمی‌خواهد قبل از دربی مازندران که قرار است پنجشنبه برگزار شود بازنده شود و به همین دلیل یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته در شیراز برگزار خواهد شد. 

اکسین تیم ششم جدول هم به مصاف تیم برق جدید شیراز می‌رود این بازی برای رسیدن به رده ششم جدول است. اکسین در صورت باخت این رده را از دست می‌دهد و برق شیراز یک پله صعود می‌کند.

ملوان هم در کرمان به مصاف  مس بحران زده می‌رود تیمی که سرمربی  بعد از باخت سنگین ۵ بر یک مقابل گل گهر سیرجان در آستانه برکناری است و مدیرعامل جدیدی هم برای باشگاه انتخاب شده است.ملوان هم هفته گذشته به دلیل نرسیدن صبای قم به انزلی به میدان نرفته و در صورت پیروزی در این بازی شانس دارد تا رده ششم جدول صعود کند.

دومین دربی کرمانی در این هفته در رفسنجان برگزار خواهد شد. گل‌گهر هفته گذشته ۵ بر یک مس را درهم کوبید و این هفته هم میهمان تیم مس رفسنجان است. شکست دادن تیم علی سامره در خانه قطعا دشوارتر از پیروزی مقابل مس کرمان خواهد بود.

ماشین سازی تبریز برای فرار از ته جدول و منطقه سقوط تلاش می کند و شاید آسان‌ترین بازی ماشین‌سازان این هفته مقابل راه آهن آخرین تیم جدول باشد. تیمی که حتی یک برد هم نداشته است. این بازی ۶ امتیازی در ته جدول است. 

دیگر بازی ته جدول هم بین صبای قم و ایرانجوان بوشهر برگزار می‌شود و این مسابقه هم ارزش ۶ امتیازی خواهد داشت. ایرانجوان در صورت برد به بقا در لیگ برتر امیدوار خواهد شد.

برنامه هفته بیست و دوم لیگ دسته اول:

هفته بیست و دوم

شنبه۱۴ بهمن ۹۶‌

ماشین سازی تبریز -   راه آهن تهران- ساعت۱۴‌ ‌– ورزشگاه بنیان دیزل ‌ تبریز ‌

فجر سپاسی شیراز -  خونه به خونه ‌مازندران- ساعت۱۴– ورزشگاه شهید دستغیب ‌ شیراز ‌

اکسین البرز - آینده سازان برق جدید ‌شیراز- ساعت۱۴– ورزشگاه انقلاب ‌ کرج ‌

مس کرمان -  ملوان بندرانزلی ‌- ساعت۱۴– ورزشگاه امام علی ‌ کرمان ‌

نساجی مازندران -  شهرداری ماهشهر- ساعت۱۴– ورزشگاه شهید وطنی ‌ قائم شهر ‌

مس رفسنجان -  گل گهر سیرجان- ساعت۱۴ – ورزشگاه شهدا رفسنجان ‌

صبای قم- ایرانجوان بوشهر- ساعت۱۴– ورزشگاه یادگار امام ‌ قم ‌

بادران تهران- شهرداری تبریز- ساعت۱۴– ورزشگاه کارگران ‌ تهران ‌

نفت مسجد سلیمان -  آلومینیوم اراک- ساعت۱۴:۱۵ – ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.