روزنامه الوطن قطر بعد از کنارگذاشتن شهباززاده به انتقاد از باشگاه القطر پرداخت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از اینکه سجاد شهباززاده در نیم فصل از استقلال جدا شد، همه فکر می کردند که او با ذوب آهن به توافق رسیده است و قرار است شاگرد امیرقلعه نویی در این تیم شود. مهاجم اسبق استقلال اما در اقدامی ناگهانی به تیم القطر در سوپر لیگ قطر پیوست تا بار دیگر لژیونر فوتبال ایران شود. شهباززاده فقط دو بازی در ترکیب القطر به میدان رفت که این باشگاه قطری در اقدامی عجیب و بحث برانگیز یک بازیکن فلسطینی را جایگزین او کرد تا به این ترتیب شهباززاده از ترکیب این تیم کنار رود.

با توجه به تصمیم عجیبی که باشگاه القطر گرفته است، روزنامه الوطن این کشور ساکت نمانده و در گزارشی به حمایت از شهباززاده و انتقاد علیه این باشگاه قطری پرداخته است. روزنامه الوطن در گزارش خود نوشت: باشگاه القطر دست به تصمیم بسیار عجیبی زد که نشان می‌دهد در این باشگاه هرج و مرج و سوءتدبیر وجود دارد. یک بازیکن زمانی که راهی تیمی می‌شود برای هماهنگی حداقل به چند هفته زمان نیاز دارد. شهباززاده تنها در دو دیدار برای القطر به میدان رفت که یک پیروزی و یک تساوی به دنبال داشت.

این روزنامه در ادامه نوشت: چگونه می‌توانید بازیکنی که هنوز ۲ بازی را هم به پایان نرسانده است ارزیابی کنید. ساده‌ترین منطق فوتبال این است که هر بازیکنی برای هماهنگ‌شدن با تیمش نیاز به زمان دارد تا بتواند قابلیت های خود را نشان دهد. حتی اگر معروف ‌ترین بازیکنان را هم جذب کنید، به چیزهایی که می‌خواهید در چند روز دست نخواهید یافت. نمونه روشن این قضیه هم انتقال کوتینیو از لیورپول به بارسلونا است. البته می‌دانیم که تیم القطر بارسلونا نیست!

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.