کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

وزیر ورزش و جوانان از استان فارس به عنوان استانی پهناور و با جمعیت جوان مستعد نام برد که می تواند در رشته های مختلف ورزشی برای کشور افتخار افرین باشد.

وزیر ورزش و جوانان از استان فارس به عنوان استانی پهناور و با جمعیت جوان مستعد نام برد که می تواند در رشته های مختلف ورزشی برای کشور افتخار افرین باشد. به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از پایگاه خیری وزارت ورش و جوانان دکتر مسعود سلطانی فر عصر امروز در حاشیه بازدید از مجموعه ورزشی سرپوشیده شش هزار نفری شیراز گفت:سیاستی  که ماداریم این است که مراکز استان‌ها را از دوامکان خوب برخوردار کنیم یکی استادیوم فوتبال بین ۱۵ تا ۵۰ هزار نفره که البته بیشتر مدنظرمان بیشتر ۱۵ هزار نفره است و یکی سالن سرپوشیده ۶ هزار نفره داشته باشند که خوشختانه استان فارس از هر دو امکان برخوردار است.

او توضیح داد : استان فارس استادیوم ۵۰ هزار نفره پارس را دارد که مراحل پایانی و تکمیلی را پشت سر می گذارد. که یکی از زیباترین استادیوم‌های فوتبال اسیا است.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه ضمن قدردانی از مسوولان استانی و مسولان وزارت  برای تکمیل این پروژه گفت: استادیوم پارس شیراز این قابلیت را دارد که میزبانی رویدادهای بزرگ بین المللی از جمله جام ملتها را داشته باشد.: استان فارس ،استانی پهنار ،پرجمعیت و جوان است که این ظرفیت را دارد در رشته های مختلف تیمی و انفرادی صاحب عنوان شود.

سلطانی فر به سیاست وزارت ورزش و جوانان در برگزاری رقابتهای بین المللی در استان ها و شهرستان‌های کشور اشاره کرد و هدف ار این اقدام را توسع ورزش قهرمانی  وحرفه ای،کسب تجربه توسط استانها و ایجاد نشاط اجتماعی عنوان کرد.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه سخنانش روند  احداث مجموعه ورزشی ۶ هزار نفری شیراز را کند دانست و گفت :در این خصوص استان فارس نسبت به استان‌های کوچکتر عقب تراست و چنین پروژه ای باید سالها قبل به بهره برداری می رسید.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که پیش بینی تان در تکمیل  مجموعه شش هزار نفری چیست اظهار داشت :در گفت وگویی که با واحد فنی داشتیم انها اعلام کردند چنانچه منابع مالی  تامین شود این پروژه در سال ۹۷ یا ۹۸ به بهره برداری خواهد رسید.

وزیر ورزش و جوانان  در بخش دیگری از سخنانش گفت : ‌ من فکر می کنم جای یک تیم در لیگ برتر خالی است و من امیدوارم استان فارس بتواند جایگاه خود را در لیگ برتر پیدا کند.

وی افزود ضمن اینکه این استان در رشته هایی چون کشتی ژیمناستیک و رزمی جایگاه و استعدادهای خوبی دارد  امیدوارم در اینده شاهد درخشش بیشتر ورزشکاران و جوانان این استان در رده های ملی و بین المللی باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.