کنفدراسیون فوتبال آسیا در چند روز آینده درباره قضیه عربستان و امارات با قطر در لیگ قهرمانان آسیا حکم نهایی خود را صادر می‌کند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در چند روز آینده درباره قضیه عربستان و امارات با قطر در لیگ قهرمانان آسیا حکم نهایی خود را صادر می‌کند. به گزارش خبرگزاری فارس، روزنامه السبق عربستان خبر داد که کنفدراسیون فوتبال آسیا بزودی رای نهایی خود را درباره درخواست ۲ فدراسیون عربستان و امارات مبنی بر برگزاری بازی های نمایندگان این ۲ کشور با نمایندگان قطر در زمین بی طرف را صادر خواهد کرد.

این روزنامه سعودی مدعی شد که رای AFC که بزودی اعلام خواهد شد به نفع آنها خواهد بود زیرا نماینده AFC که از این ۳ کشور دیدن کرد در گزارشش توصیه کرده است که بازی های آنها در زمین بی طرف برپا شود.

روزنامه الریاضیه عربستان نیز مدعی شد: کنفدراسیون فوتبال آسیا با درخواست باشگاه های الهلال و الاهلی برای برگزاری دیدارهایشان با نمایندگان ایران و قطر در زمین بی طرف موافقت کرده است.

اما قطری‌ها نظری مخالف را دارند زیرا روزنامه الرایه قطر امروز نوشت: بزودی رای نهایی AFC صادر می‌شود و انتظار می‌رود که رای به نفع قطر باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.